اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بیانیه گام دوم، یک برنامه عملیاتی برای پیشرفت کشور است

امام جمعه الوند گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شده یک متن برای سخنرانی نیست بلکه یک برنامه عملیاتی برای پیشرفت کشور است.

بیانیه گام دوم، یک برنامه عملیاتی برای پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام مهدوی امام جمعه الوند ظهر امروز در دیدار با فرماندهان سپاه و جمعی از مسؤولین شهرستان البرز که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد اظهار کرد: ورود امام به کشور به معنای تابیدن نور الهی بر این سرزمین بود.

وی با بیان اینکه امام در تمام طول عمر و حیات پر برکت خود به‌دنبال وحدت بود، افزود: امروز دشمن نیز به دنبال بر هم زدن این وحدت است و در شرایطی قرار داریم که بیش از هر زمانی این دشمنی عیان شده است.

حجت‌الاسلام مهدوی اضافه کرد: ایران اسلامی باید در حوزه علمی، معنویت، اخلاق و اقتصاد به قله‌های بزرگ دنیا برسد اما در رأس اینها عدالت است و باید به‌دنبال تحقق عدالت به معنای واقعی باشیم.

وی همچنین با اشاره به طرح برخی مسائل در فضای امروز کشوردر رابطه با مذاکره نیز عنوان کرد: در حوزه استقلال، آزادی و عزت ملی مذاکره‌ای با هیچ کس نداریم .

سرهنگ طاهرخانی فرمانده ناحیه مقاومت امام رضا(ع) نیز در این نشست اظهار کرد: ملت توانست با انقلاب اسلامی در سایه تحقق آرمان‌های خود که برای آن خون داده بود گام بردارد.

وی یادآور شد: یکی از خصوصیات انقلاب اسلامی تحقق مردمسالاری دینی بود و باید قدر آن را دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول