اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رقابت ۲۴ ورزشکار خراسان رضوی در مسابقات انتخابی رنگینک کشوری اسنوکر

رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: ۲۴ نفر از ورزشکاران رشته اسنوکر از سراسر خراسان رضوی، در ۲ مرحله گروهی و حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت ۲۴ ورزشکار خراسان رضوی در مسابقات انتخابی رنگینک کشوری اسنوکر

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی بیست و دومین رنکینگ کشوری اسنوکر آقایان خراسان رضوی، در بخش شاندیز برگزار شد.

بنابر این گزارش، طی اعلام فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور برای برگزاری و اعزام بازیکنان منتخب استان برای شرکت در رنکینگ کشوری اسنوکر آقایان، این مسابقات از ۱۰ بهمن ماه در بخش شاندیز، شروع و ۱۲ بهمن ماه به پایان رسید.

در این مسابقات ۲۴ نفر از ورزشکاران رشته اسنوکر از سراسر خراسان رضوی، در ۲ مرحله گروهی و حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سهمیه خراسان رضوی در مسابقات بیلیارد افزایش یافته است

رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه طی رایزنی‌های انجام شده با فدراسیون، سهمیه این استان سال جاری افزایش یافته است، گفت: فدراسیون کشور برای این مسابقات به ما ۵ سهمیه داده بودند، که با تلاش‌های هیأت توانستیم این تعداد را به ۸ سهمیه افزایش دهیم، بنابراین ورزشکارانی که در مرحله یک هشتم این مسابقات در استان برنده شوند، به‌عنوان نماینده خراسان رضوی به فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور معرفی می‌شوند.

احمد سلطانی تصریح کرد: ۲ بازیکن استان در تیم ملی اسنوکر کشور، آقایان میلاد کاشانی و ارسلان اسماعیل‌نژاد نیز علاوه بر ۸ سهمیه استان به‌طور مستقیم به مسابقات معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به وضعیت طرقبه شاندیز در این ورزش‌ها اظهار کرد: امکانات این شهرستان از لحاظ بعد توریستی و تفریحی که باشگاه‌ها دارند و بعضا از لحاظ فنی مانور خوبی داده نشده‌اند، توقع چندانی نباید داشته باشیم، ولی با توجه به پتانسیل خوبی که طرقبه شاندیز در این رشته دارد، باید فضاها و امکانات فنی خوبی را برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی افزود: ظرفیت طرقبه شاندیز، ظرفیت بالایی است، زیرا هم توریستی و تفریحی بوده و هم جمعیت بالایی به این سمت جذب می‌شوند، جمعیت مردم این شهرستن نیز قابل توجه است و از لحاظ قشر جوانان علاقمند به این رشته، وضعیت خوبی را دارد.

سلطانی با اشاره به حضور بازیکنان طرقبه شاندیز در این مسابقات، تاکید کرد: از این شهرستان، بازیکن خوبی داریم که هم ملی‌پوش است، هم در رده جوانان عضو تیم ملی بوده و رنکینگ کشوری خوبی دارد، قهرمانی استان و حتی کشوری را نیز دارد، اگر هیأت و اداره کل ورزش و جوانان، همکاری بیشتری داشته باشند، اصولی و زیربنایی در این زمینه فعالیت کنند، استعدادیابی و سرمایه‌گذاری کنند، قطعا این رشته رشد خوبی دارد و جوانان بیشتری به این عرصه جذب می‌شوند که با برنامه‌ریزی صحیح می‌شود به‌وجود آن‌ها امیدوار بود و سرمایه‌گذاری خوبی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: این چند ساله هیأت با مشکلاتی روبه‌رو بوده و نتوانسته به‌طور شایسته روی مسائل پایه و زیربنایی کار کند و طرقبه شاندیز هم از این قاعده مستثنی نبوده و آسیب‌پذیر بوده، اما امیدواریم با حضور رئیس جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان، همکاری‌های خوبی برای برنامه‌ریزی برای آینده‌ای خوب در زمینه این رشته‌ها صورت گیرد.

رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی اظهار کرد: با انتخاب یک رئیس هیات توانمند و کارآمد می‌توانیم به این رشته کمک کنیم تا کارهای زیربنایی انجام شود و باشگاه‌ها را از حالت توریستی و تفریحی به‌نوعی خارج کرده، کار استعدادیابی، رشد و توسعه این رشته را در نوجوانان و مدارس ترویج دهیم و آینده خوبی را رقم بزنیم، البته با کمک و همکاری اداره ورزش و جوانان تمام این کارها میسر می‌شود، زیرا هیأت به تنهایی بازوی اجرایی قوی ندارد.

گفتنی است؛ احسان مشکوه، مجتبی شیخی، وحید شاهین فر، محمود خوشی، امید ویرانی، یاشار صبحی، عباس دهقان و محمد صادق عیدی به‌همراه میلاد کاشانی و ارسلان اسماعیل‌نژاد، نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات رنکینیگ کشوری اسنوکر آقایان هستند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول