اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتصاب عمومی اهالی جولان اشغالی سوریه علیه رژیم صهیونیستی

اهالی جولان اشغالی سوریه اعلام کردند که امروز در اعتراض به طرح رژیم صهیونیستی برای نصب توربین‌های بادی در مساحت وسیعی از خاک اشغالی، اعتصاب عمومی برگزار می‌کنند.

اعتصاب عمومی اهالی جولان اشغالی سوریه علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهالی جولان اشغالی سوریه بر مخالفت کامل خود با طرح رژیم صهیونیستی برای نصب توربین‌های بادی در اراضی کشاورزی این منطقه و مصادره دارایی آنها  تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اهالی جولان اشغالی با صدور بیانیه‌ای در نشستی که در شهرک «مجدل شمس» به همین منظور برگزار کردند، گفتند: «تصمیم نصب توربین‌های بادی تجاوزی ظالمانه به اهالی جولان است که با هدف آواره کردن آنها و مصادره اراضی موروثی آنها انجام می‌شود، اما اهالی جولان به اراضی آباء و اجدادی و هویت عربی-سوری خود پایبند هستند».

اهالی جولان اشغالی ضمن اعلام برگزاری اعتصاب عمومی در همه بخش‌های مختلف این منطقه برای امروز یکشنبه تاکید کردند که تمام تلاش خود را برای مقابله با تصمیم رژیم صهیونیستی با همه امکانات و ابزارهای موجود به کار می‌بندند و به اشغالگران نسبت به عواقب اجرای چنین تصمیم خصمانه‌ای هشدار می‌دهند.

اهالی جولان بار دیگر بر اعتماد خود به پیروزی اراده حق در دفاع از موجودیت تاریخی و اخلاقی خود در این منطقه تاکید کردند و گفتند که در مسیر دفاع از شرافت جولان عربی-سوری-اشغالی و اصالت تاریخی و ملی آن هر بهایی را می‌دهند.

طرح نصب ۵۲ توربین‌ بادی در جولان اشغالی بهانه‌ای برای مصادره بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی اهالی جولان اشغالی و آواره ساختن مردم از اراضی و خانه‌هایشان است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول