اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهردار گرگان چهره برتر سال 1398 شد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهردار گرگان در نظرسنجی مردمی مرکز رسانه‌ای راه و ساختمان در بخش شهرداران شهرهای کمتر از 500 هزار نفر جمعیت به عنوان چهره برتر سال 1398 انتخاب شد.

شهردار گرگان چهره برتر سال 1398 شد

حمیدرضا آقاملایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: «عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان در نظرسنجی مردمی مرکز رسانه‌ای راه و ساختمان در بخش شهرداران شهرهای کمتر از 500 هزار نفر جمعیت به عنوان چهره برتر سال 1398 انتخاب شد.

وی ادامه داد: دکتر دادبواد شهردار گرگان با کسب 10 هزار و 458 رای مردمی به این عنوان دست پیدا کرد که برای شهر گرگان و استان گلستان مایه افتخار است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: این نظرسنجی توسط مرکز رسانه‌ای راه و ساختمان برگزار شد که تاکنون پنج دوره از این نظرسنجی توسط این مرکز برگزار شده و به یکی از برنامه‌های رسانه‌ای بزرگ کشور تبدیل شده است.

آقاملایی بیان کرد: این افزایش محبوبیت شهردار گرگان ناشی از دقت نظر شورای اسلامی شهر گرگان در تصویب لوایح، طرح‌ها و پیگیری مصوبات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموع کارکنان و مدیران شهرداری گرگان و در راس آن شخص شهردار محترم است.

وی تاکید کرد: سال گذشته در همین نظرسنجی شهردار گرگان با اقبال کمی از سوی مردم همراه شد و نتوانست رتبه مدنظر را کسب کند اما امروز پس از گذشت یک سال از این نظرسنجی شهردار گرگان چهره برتر سال شده که همین امر نشان دهنده افزایش تلاش‌ها و خدمت صادقانه به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر تصریح کرد: شب گذشته در صحن شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به تعجیل در کلنگ‌زنی شهربازی گرگان به شهردار گرگان تاکید کردم که با توجه به قولی که شهردار گرگان در این خصوص داده بودند امیدورم این پروژه در دهه فجر کلنگ زنی شود.

آقاملایی تاکید کرد: این پروژه در منطقه هزارپیچ اجرا خواهد شد و با اجرای این پروژه به طور قطع توسعه همه جنبه منطقه و کاهش بار ترافیکی حضور مردم در محور ناهارخوران را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول