اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهید سلیمانی خودش را در جبهه مقاومت وقف اسلام کرد/ انتخابات باشکوه مایه اقتدار نظام است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به ترویج اندیشه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی خودش را در جبهه مقاومت وقف اسلام کرد.

شهید سلیمانی خودش را در جبهه مقاومت وقف اسلام کرد/ انتخابات باشکوه مایه اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین معروفی ظهر امروز در همایش طلیعه فجر، شکوفایی مقاومت در مکتب سلیمانی بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان اظهار کرد: شهید سلیمانی همواره از خدا می‌خواست تا انقلاب اسلامی آنقدر به او مشغله بدهد تا فکر گناه نباشد، این تفکر سردار بزرگ رشید اسلام است که توانسته همچون مغناطیسی دلها را به خود جذب کند.

 

وی با اشاره به ترویج اندیشه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ادبیات حاج قاسم در گفتار و نوشتار اصلا ادبیات نظامی نبود، از تعریف و تمجید متنفر بود، انسانی تکلیف‌گرا بود، شهادت این مرد بزرگ این سخنان را اثبات می‌کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خطاب به خواهران بسیجی گفت: اگر در راه خدا حرکت کنیم و در این مسیر به تکلیف‌مان عمل کنیم، چشم به این نداشته باشیم که چه کسی خوشش می‌آید یا نه؛ آن وقت زمینه دوستی ما با خدا تقویت می‌شد حاج قاسم در حقانیت ولایت ذره‌ای تردید نکرد، برای همین به آرزویش که شهادت بود رسید و عاقبت بخیر شد.

معروفی با یادآوری دستاوردهای 41 ساله انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی (ره)؛ پیامبرگونه قیام کرد و توانست اسلام ناب محمدی را احیا کند تا توحید در جامعه حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی استمرار حکومت نبوی است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی فقط متعلق به جغرافیای ایران نیست بلکه برای همه مسمانان، آزادیخواهان، پابرهنگان و مستضعفان است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز حکومت حضرت حجت (عج) است، ادامه داد: امروز اگر ایرادی در نظام اجرایی کشور دیده می‌شد نباید آن را به انقلاب و اسلام تعمیم دهیم.

معروفی با اشاره به اینکه در گام سوم دولت‌سازی اسلامی هستیم، گفت: ما نباید بنشینیم و به خودمان ایراد بگیریم باید برای پابرجایی قوانین الهی در جامعه خون دل بخوریم، جبهه انقلاب باید خون دل بخورد ، تلاش کند تا اهداف متعالی انقلاب اسلامی محقق شود.

وی با اشاره به دشمنی 41 ساله استکبار جهانی تصریح کرد: همه دنیا می‌خواستند 41 سال این انقلاب را نابود کنند اگر ملت ما را تحریم دارویی و غذایی و امثالهم می‌کنند برای این است که ملت ایران در مقابل دشمن ایستادند انقلاب‌شان را دوست دارند، دست الهی بر سر این انقلاب است که توانستیم بر قله عزت و افتخار برسیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه عده‌ای به دنبال انقلاب جمهوری منهای اسلام و ولایت هستند، گفت: این تفکر غرب و تفکر لیبرال‌های جدید با تفکر غربی است که می‌خواهند در جمهوری اسلامی مدیریت کنند، دعوای ما در حوزه اندیشه است.

معروفی ادامه داد: اندیشه زلال امام راحل همان اندیشه‌ای است که امام خامنه‌ای آن را دنبال می‌کند باید مراقب ترفند دشمن باشیم و حواسمان را خوب جمع کنیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: باید حضورمان در انتخابات جدی باشد، کسی قهر نکند، آمار مشارکت هر چه بالاتر برود مایه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه انتخاب اصلح برای تشکیل مجلس انقلابی بسیار مهم است، افزود: مردم نباید افراد اهل معامله را انتخاب کنند، همه باید تکلیف خود را برای انقلاب ادا کنیم، در انتخاب افراد، باید اسلام، ولایت اصل باشد افرادی را انتخاب کنیم که مردم خط قرمزشان باشند و جان و آبرویشان را برای مردم بدهند.

در حاشیه این اجتماع بزرگ مردمی، خواهران با امضای طومار بزرگی خواستار انتقام سخت از استکبار جهانی در پی شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شدند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول