اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

هوآوی در صدر شرکت‌های فروشنده گوشی‌های نسل پنجم

تحقیقات انجام شده توسط مؤسسه استراتژی آنالتیکس نشان می‌دهد تقاضای گوشی‌های هوشمند نسل پنجم طی سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و 19 میلیون دستگاه از آنها به بازار عرضه شده است.

هوآوی در صدر شرکت‌های فروشنده گوشی‌های نسل پنجم

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، تحقیقات مؤسسه استراتژی آنالتیکس، نشان می‌دهد که تقاضا برای گوشی‌های هوشمند نسل پنجمی در جهان طی سال گذشته افزایش یافته است.

گزارش این مؤسسه نشان می‌دهد رقابت جدی در چین و کره جنوبی اصلی‌ترین پیشران‌های بالا رفتن تقاضای گوشی‌های نسل پنجم در جهان بوده‌اند.

در دیگر مناطق نظیر اروپا و آمریکا نیز با فاصله از آسیا تقاضا برای گوشی‌های نسل پنجمی رو به رشد است که انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی این شکاف کمتر شود. 

هوآوی با تولید 6.9 میلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G در صدر بزرگترین تولید کنندگان گوشی نسل پنجمی جهان در سال 2019 قرار گرفته است.

این شرکت به شکل شگفت انگیزی 37درصد از بازار این محصول را در اختیار گرفت.

سامسونگ کره جنوبی 6.7 میلیون گوشی نسل پنجمی به بازار عرضه کرد و از این منظر در جایگاه دوم قرار گرفت.

دو شرکت چینی ویوو و شیائومی نیز به همراه ال جی کره در جایگاه‌های بعدی بزرگترین تولید کنندگان گوشی نسل پنجم در سال 2019 قرار گرفته است.

مؤسسه استراتژی آنالتیکس در گزارش خود می‌گوید: تقریبا هوآوی تمام گوشی‌های نسل پنجم خود را در بازار چین فروخته است چرا که این بازار کمترین تاثیر را از تحریم آمریکا علیه هوآوی داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول