اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورزش همگانی اصلی‌ترین گام در ورزش بانوان است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش همگانی اصلی‌ترین گام در ورزش بانوان است چرا که سلامت خانواده در گروه سلامت بانوی خانواده است.

ورزش همگانی اصلی‌ترین گام در ورزش بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهین فرهادی‌زاد عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به برنامه‌های این وزارت‌خانه در حوزه بانوان اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی و معرفتی ایرانی اسلامی در دستور کار قرار گرفته و انجام می‌‌دهیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزش همگانی اصلی‌ترین گام در ورزش بانوان است چرا که سلامت خانواده در گروه سلامت بانوی خانواده است، تصریح کرد: بانوان ایران سهمیه‌هایی برای المپیک و پارالمپیک کسب کرده‌اند و به یاری خداوند باز سهمیه‌هایی کسب خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نخستین حضور بانوان محجوب ما که با چادر در  بازی‌های آسیایی 1990 پکن صورت گرفت منجر به این شد که در دوره‌های بعدی بانوان کشورهای اسلامی در برخی از رشته‌ها با حجاب ظاهر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌های بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی اظهار کرد: اعلام موضع تیم‌های ورزشی فوتبال در قبال تصمیمات AFC بسیار به موقع و تحسین برانگیز بود.

آیت‌الله علی خاتمی با اشاره به اینکه باید با تقویت هر چه بیشتر دیپلماسی ورزشی از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد، گفت: ️نباید جای هیچ‌گونه سوء استفاده و نفوذ در هیچ عرصه‌ای را به دشمن بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل ورزش استان در حمایت از ورزشکاران و ورزش قهرمانی بیان کرد: مجموع مدال‌های کسب شده در مسابقات برون مرزی در سال جاری تا به امروز 122 مدال بوده است.

علی خلیلی اظهار ادامه داد: ورزشکاران استان 14 مدال در بخش جهانی 15 مدال در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی و 93 مدال در مسابقات بین‌المللی کسب کردند.

وی با بیان اینکه کل ورزشکاران سازمان یافته استان در سال جاری 46 هزار و 962 نفر است، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان به منظور حمایت از ورزشکاران و کسب موفقیت‌های بیشتر در رشته‌های مختلف حمایت لازم از آنها را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/73005/ق۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول