اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اتمام تعمیر 2 هزار و 973 واحد سیل‌زده در گمیشان

فرماندار شهرستان گمیشان از اتمام واحدهای تعمیری 2 هزار و 973 واحد که بر اثر سیل دچار خسارت شده بودند خبر داد.

اتمام تعمیر 2 هزار و 973 واحد سیل‌زده در گمیشان

احمد دستمرد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در شهر گمیشان شاهد خساراتی در این شهر بودیم که خوشبختانه از 3 هزار و 18 واحد که باید تعمیر می‌شدند تعداد 2 هزار و 973 واحد به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: از 855 واحد احداثی در شهرستان گمیشان تعداد 833 واحد به بانک‌ها معرفی شدند که تا پایان سال این کار به اتمام برسد تسهیلاتی که درخصوص واحدهای تعمیری داده شد 27 میلیارد و 900 میلیون تومان بود و تسهیلاتی که برای واحدهای احداثی صورت گرفت 48 میلیارد و 300 میلیون تومان درنظر گرفته شده بود.

دستمرد ابراز کرد: در هفته دولت امسال 272 میلیارد تومان که بالغ بر 250 پروژه عمرانی و اقتصادی بود را کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رساندیم که در مقایسه با سالهای گذشته حدودا 6 برابر بود.

فرماندار شهرستان گمیشان خاطرنشان کرد: در ایام مبارک دهه فجر سال جاری نیز 319 پروژه با اعتباری بالغ بر 281 میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته رشد 6 برابری داشت.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول