اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اخوت اسلامی بالاترین مطالبه پیامبر و قرآن است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: : اخوت اسلامی مطالبه قرآن و مطالبه پیامبر (ص) است که همه ما باید به آن پایبند باشیم.

اخوت اسلامی بالاترین مطالبه پیامبر و قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در نهمین همایش آیین برادری در این شهرستان اظهار داشت: اخوت اسلامی مطالبه قرآن و مطالبه پیامبر (ص) است که همه ما باید به آن پایبند باشیم.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: آیات زیادی در قرآن درباره اخوت و برادری است که در تمامی مکاتب بالاترین حرفی است که مطرح است در جامعه اسلامی بحث اخوت و برادری مطرح است که می‌توان براساس روایات به آنها اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه هر مسلمانی در پیوند اخوت و برادری نسبت به یکدیگر نکته‌ای که باید رعایت کنند این است که لغزش‌های همدیگر را ببخشند، ادامه داد: در ناراحتی‌ها با یکدیگر مهربان، اسرار یکدیگر را حفظ، عذرخواهی یکدیگر را بپذیریم، در برابر بدگوئی‌ها از یکدیگر دفاع کنیم و همواره خیرخواه یکدیگر باشیم.

علیدادی‌سلیمانی ابراز داشت: مسلمانان با پیوندی که با یکدیگر برقرار می‌کنند بر آن وفادار باشد.

تقدیم 11 هزار شهید اهل تسنن به نظام

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی امام جمعه ریگان اظهار کرد: اهل تسنن وتشیع نقش بسزایی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اهل تسنن ۱۱هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که این شهدا با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کرده‌اند.

انتهای پیام/80014/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول