اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

الکترونیکی شدن انتخابات تخلفات را به حداقل رسانده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: الکترونیکی شدن انتخابات آرامش، اطمینان و سهولت را برای مجریان و رای دهندگان پدید می‌آورد.

الکترونیکی شدن انتخابات تخلفات را به حداقل رسانده است

به گزارش خبرگاری فارس از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی‌تبار امروز در همایش منطقه‌ای دبیران و مدرسان ستاد انتخابات استان‌های کردستان، ایلام، همدان، لرستان و آذربایجان‌های شرقی و غربی که به میزبانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با سامانه جامع انتخابات و فرآیند الکترونیکی آن شفافیت و رعایت حق‌الناس محقق شده و کارگزاران انتخابات با آرامش بیشتری عمل خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یکی از توفیقات دولت بسط و گسترش خدمات دولت الکترونیک بوده، افزود: این اهتمام در راستای تکریم ارباب‌رجوع و جلوگیری از فساد و اختلال بوده و با الکترونیکی شدن انتخابات تخلفات به حداقل رسیده است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌های بسیار برای اخذ الکترونیکی رای فعلا این امر میسر نشده اضافه کرد: 24 مرحله از 25 فرایند انتخابات الکترونیکی اجرا می‌شود.

الهی‌تبار در ادامه با متفاوت دانستن فضای انتخابات پیش‌رو با ادوار گذشته، تصریح کرد: با توجه به خروج آمریکا از برجام و ترور اقتصادی ایران و تلاش برای کاهش تاب‌آوری کشور انتخابات اسفندماه می‌تواند راهگشا و عبور دهنده کشور از این شرایط باشد.

وی تاکید کرد: انتخابات می‌تواند سرمایه اجتماعی را بروز دهد و اعتقاد مردم را در آینه اعداد و ارقام به نمایش بگذارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: انتخابات باشکوه محقق نمی‌شود مگر آن‌که ابزار کار را داشته و فراهم کرده باشیم.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و ایجاد فضای رقابتی در انتخابات، تصریح کرد: از بابت فضای رقابتی بسیاری از دلسوزان نگران هستند.

الهی‌تبار ادامه داد: این مشارکت حداکثری است که می‌تواند اهداف جمهوری اسلامی را محقق کند و عبور دهنده نظام از طوفان‌ها است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول