اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

طرح «سرباز ماهر» اجرا می‌شود/برگزاری دوره‌ آموزش مهارت برای 700 نفر

با انعقاد تفاهم‌نامه بین جهاددانشگاهی کردستان و اداره کل ورزش و جوانان استان، دوره آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال و زندگی ویژه سربازان نیروهای مسلح استان کردستان برگزار می‌شود.

طرح «سرباز ماهر» اجرا می‌شود/برگزاری دوره‌ آموزش مهارت برای 700 نفر

 به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در جلسه امضا و تبادل تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی استان کردستان اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال و زندگی با مشارکت و همکاری جهاد دانشگاهی و توسط معاونت آموزشی این واحد برای ۷۰۰ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح در محل پادگان‌ها و مراکز آموزش نظامی استان کردستان برگزار می‌شود.

حامد جولایی عنوان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی استان کردستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب و ارزشمندی در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برخوردار است. جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش‌های مهارتی، مهارت‌افزایی و همچنین ارایه خدمات تخصصی آموزشی کارنامه خوب و درخشانی دارد.

وی با بیان این که ورزش و جوانان استان با جهاد دانشگاهی کردستان همکاری خوبی دارد، افزود: در همین راستا و براساس تفاهم‌نامه کشوری بین ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت ویژه پرسنل و سربازان وظیفه، جهت اجرای این طرح در استان، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان کردستان و جهاد دانشگاهی استان منعقد می‌شود.

* برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی برای ۷۰۰ سرباز

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان نیز در این جلسه گفت: دوره‌های آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی به مدت ۸۰ ساعت برای ۷۰۰ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح در محل پادگان‌ها و مراکز آموزش نظامی در سال جاری برگزار می‌شود.

چیا سهراب‌نژاد افزود: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده، دوره آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال به مدت 48 ساعت نظری و عملی، و مهارت‌های عمومی زندگی به مدت ۳۲ ساعت نظری و عملی، برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: دوره‌های آموزشی موضوع قرارداد، مطابق تقویم آموزشی در پادگان‌های استان و مراکز آموزش نظامی که توسط نیروهای مسلح اعلام می‌شود توسط معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول