اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رویدادهای ورزشی هفته گذشته چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته شاهد رویدادهای ورزشی متنوعی ازجمله درخشش تیم فوتبال روی میز جانبازان و معلولان در لیگ کشور، پایان جشنواره مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد، کسب 26 مدال ازمسابقات بین‌المللی کاراته و... بود.

رویدادهای ورزشی هفته گذشته چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته شاهد رویدادهای ورزشی متنوعی ازجمله درخشش تیم فوتبال روی میز جانبازان و معلولان در لیگ کشور،  پایان جشنواره مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد، کسب 26 مدال از مسابقات بین‌المللی کاراته و... بود.

*جشنواره ورزش‌های رزمی

جشنواره بزرگ ورزش‌های رزمی با اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در سالن تختی شهرکرد برگزار شد.

*فوتبال

تیم فوتبال روی میز جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ فوتبال روی میز کشور که به‌مناسبت دهه مبارک فجر و یادبود سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تهران برگزار شد به مقام سوم تیمی دست یافت.

 محمد امینی، حسین شهباز ، مجید علیدوستی، حسین کاظمی و پژمان آقابابایی در این مسابقات که به صورت رفت و برگشت برگزار شد به مصاف رقیبان خود رفتند.

 رقابت‌های لیگ کشوری از 9 بهمن ماه در تهران آغاز شد و روز گذشته به پایان رسید.

*کاراته

با درخشش بانوان کاراته‌کای استان در نهمین دوره مسابقات بین المللی 7 مدال طلا، 7 نقره و 12 برنز به گنجینه افتخارات ورزش چهارمحال و بختیاری اضافه شد.

مسابقات بین‌المللی (سبک شوتوکان ski) روز گذشته در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی به میزبانی تهران با توزیع مدال‌ها پایان یافت.

*کاراته

با همت هیأت کاراته چهارمحال و بختیاری، مسابقات قهرمانی کاراته بانوان با رقابت 300 ورزشکار به میزبانی شهرستان بروجن برگزار و دختران هفشجانی قهرمان این مسابقات شدند.

این دوره از مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر استان در دو رشته کاتا و کومیته انفرادی و در ۶رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان  در سالن ورزشی فجر شهر بروجن برگزار و هفشجان قهرمان تیمی این مسابقات شد.

تیم هفشجان با کسب ۱۱مدال طلا تیم اول و حائز کسب کاپ طلا مسابقات شد.

تیم لردگان نیز با کسب ۷ مدال طلا تیم دوم و حائز کسب کاپ نقره مسابقات شد

تیم خانمیرزا با کسب ۶مدال طلا تیم سوم شد و کاپ برنز مسابقات را از آن خود کرد.

*کوراش

در مسابقات کوراش قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی، تیم چهارمحال و بختیاری موفق شد با کسب یک مدال طلا به مقام سوم تیمی دست پیدا کند.

حسین سعیدی برجی طلایی چهارمحال و بختیاری بود که موفق شد رتبه نخست وزن منفی ۶۰ کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

این دوره از مسابقات ( یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی ) به میزبانی استان مازندران و با حضور ۱۴۷ ورزشکار از سراسر کشور در شهرستان نور برگزار شد.

*مچ‌اندازی

ورزشکاران مچ‌اندازی چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور، 2 طلا، 4 نقره و 2 برنز به دست آوردند.

تیم مچ‌اندازی آقایان استان برای حضور در رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور عازم مشهد شد.

این مسابقات با رقابت 370 ورزشکار از 21 استان کشور به پایان رسید.

*فوتسال

تیم بانوان هیأت فوتبال لردگان  توانست در دومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور پنج بر صفر  آمل را همچون کرمان مغلوب کند و خود را برای سومین بازی که 10 صبح فردا با تیم رودان هرمزگان برگزار می‌شود، مهیا سازد.

زهرا مرادی، هنگامه صفاتی، زهرا محمدی، لیلا جلیل، فریده ولایت‌زاده، فاطمه امامی دوست، زینب امیری، نسیم جهانبازی، فاطمه پیرحاجی، الهه نظری، فاطمه سلیمانی، زهرا پناهی، فاطمه اسکندر زاده، زینب امیری ابراهیم محمدی و باز زینب امیری ابراهیم محمدی که هر دو از روستای دهنو می باشند اعضای تیم فوتسال هییت فوتبال لردگان، نماینده شایسته استان را تشکیل می‌دهند.

*ووشوکار

مسابقات قهرمانی ووشو کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان روزهای 13، 14 و 15 بهمن‌ماه در بندر ماهشهر برگزار و تیم 10 نفره استان دراین مسابقات حضور دارد.

تیم ووشو بانوان استان با 4سانداکار و 6 تالوکار عازم ماهشهر می‌شود تا در بخش ساندا، رده سنی جوانان فاطمه نیکبخت در وزن منفی 60، مهسا سبزی کار در وزن منفی 48، معصومه بیگی در وزن منفی 52 و زهرا مظفری در وزن منفی 56 به مصاف رقیبان بروند.

 در رده سنی جوانان نیز نیلوفر مختارپور و پرنیان بهادران، دررده سنی نوجوانان الناز چراغ‌پور و درسا دارابی و در رده سنی نونهالان نیز فاطمه کریمی و سارینا اسدی تالوکاران اعزامی به مسابقات ماهشهر هستند.

*فوتسال

تیم تابلوسازی نصر شهرکرد در برابر تیم فودکا تهران با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و سومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.

تیم نصر شهرکرد در برابر دیگر نماینده تهران نیز ۳ بر ۱ به پیروزی رسیده بود.

*هندبال

در ادامه درخشش هندبالیست‌های استان، محمد یاسین مکاریان، محمد حسین غلامی و حمیدرضا پورموسوی از باشگاه سپیدان شهرکرد نیز راهی اصفهان شدند تا تمرینات خود را در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان ساحلی کشور ادامه دهند.

این اردو با رقابت 25 ورزشکار تا 11 بهمن ماه در اصفهان ادامه دارد و ورزشکاران چهارمحال و بختیاری خود را برای حضور در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا به میزبانی بانکوک آماده می‌کنند.

*والیبال

تیم والیبال "جهانبین بام ایران" به‌عنوان تنها نماینده چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته دوم کشور عازم بندر امام شد تا پس از 8 سال، از چهارمحال و بختیاری هم یک تیم در لیگ‌های کشوری حضور داشته باشد.

این تیم با ترکیبی کامل از جوانان جویای نام استان به مصاف تیم‌های تا دندان مسلح نفت اهواز، مس رفسنجان، مرودشت، بندرامام و شهدای مبارکه اصفهان  خواهند رفت.

تنها نماینده استان در این مسابقات از روز شنبه 12 بهمن ماه رقابت‌های خود را در گروه سوم لیگ دسته دوم کشور آغاز کرد.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول