اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

1.1 میلیون راس دام کردستان علیه تب برفکی واکسیناسیون می‌شوند/آغاز فاز سوم واکسیناسیون رایگان دام

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان گفت: از 12 بهمن‌ماه عملیات واکسیناسیون رایگان فاز سوم تب برفکی دامی در استان آغاز و یک میلیون و 160 هزار راس دام سبک و سنگین در این فاز واکسینه می‌شوند.

1.1 میلیون راس دام کردستان علیه تب برفکی واکسیناسیون می‌شوند/آغاز فاز سوم واکسیناسیون رایگان  دام

ناصر مخدوم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از 12 بهمن‌ماه جاری عملیات واکسیناسیون رایگان فاز سوم تب برفکی دامیدر استان کردستان آغاز شد.

وی افزود: اهمیت این نوبت از واکسیناسیون بواسطه تکمیل پوشش واکسیناسیون نوبت‌های قبل که در سالجاری به اجرا در آمده بسیار بالاست.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه واکسن‌های مورد استفاده در این نوبت نیز همچون فازهای قبل از نوع واکسن‌های تولید داخل و وارداتی با کیفیت بالا و بصورت رایگان استفاده می‌شود از دامداران درخواست می‌شود با گروه‌های اعزامی دامپزشکی نهایت همکاری را بعمل آورند.

مخدوم تصریح کرد: تعهدات مایه کوبی در این فاز که بمدت 30 روز کاری بطول خواهد انجامید، حداقل 66 هزار راس دام سنگین و یک میلیون و 50 هزار راس دام سبک است.

وی گفت: در این فاز از واکسیناسیون که با استفاده از توان بخش دولتی و همچنین غیر دولتی اجرا خواهد شد، با تشکیل اکیپ‌های بازرسی در سطح ستاد و شهرستان‌ها بر نحوه اجرای این فاز در حین و بعد از عملیات واکسیناسیون نظارت خواهیم کرد.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول