اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اختصاصی/ نامه وزارت کشور درباره انتخاب شهردار وصول شد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نامه وزارت کشور در پاسخ استعلام شورا در مورد انتخاب شهردار وصول شد.

اختصاصی/ نامه وزارت کشور درباره انتخاب شهردار وصول شد

حمیدرضا حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نامه وزارت کشور آمده است و بر اساس نتیجه راهنمایی این نامه، پیگیری لازم انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: البته از مراکز مختلف نیز پیگیری خواهیم کرد و بر اساس آن تصمیم گیری در ارتباط با انتخاب شهردار انجام خواهد شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان نیز در این باره به خبرنگار فارس گفت: در ارتباط با بحث انتخاب شهردار باید تعیین تکلیف حقوقی انجام شود.

علی محمودی با اشاره به اینکه شورای شهر و مجموعه استانداری نیز این موضوع را از وزارت کشور پیگیر بود، تصریح کرد: وزارت کشور نیز این بحث را به حوزه حقوقی ارجاع داده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اهمیت موضوع این بحث را از وزارت کشور پیگیر شدیم تا به یک راهکار قانونی برسیم، تا شورا بر اساس آن عمل کند، گفت: نامه درخواست را رئیس شورا به وزارت کشور داده است و جوابیه از سوی وزارت کشور نیز به شخص وی ارسال می‌شود که در نهایت رونوشت آن هم به مجموعه مرتبط استانداری ارسال می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان افزود: در نهایت پس از جمع‌بندی موارد قانونی نسبت به انتخاب شهردار مطابق قانون اقدام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول