اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مرجعیت دینی و قومی در خاش عامل مدیریت بهتر انتخابات است

فرماندار خاش گفت: وجود مرجعیت های دینی و قومی در شهرستان خاش تأثیر بسزایی در مدیریت هرچه بهتر انتخابات پیش رو خواهد شد.

مرجعیت دینی و قومی در خاش عامل مدیریت بهتر انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش صاحب گل صالحی ظهر امروز در جلسه دیدار با معتمدین و روحانیون اظهار داشت: نقش معتمدین، علما،ریش سفیدان و سران طوایف در افزایش مشارکت سیاسی مردم مثبت و سازنده است.

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان از ابتدای انقلاب تا کنون همیشه در صحنه های سیاسی بویژه انتخابات شاخص های قابل توجه و صعودی را خلق کرده اند.

صالحی خاطر نشان کرد: وجود مرجعیت های دینی و قومی در شهرستان خاش تأثیر بسزایی در مدیریت هرچه بهتر انتخابات پیش رو خواهد شد.

فرماندار خاش تاکید کرد: شرکت در انتخابات پیام دوستداری و علاقمندی مردم نسبت به انقلاب را به سوی جهان غرب،صهیونیستم و استکبار عرضه میکند.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت و برنامه ریزی از رای مردم صیانت می‌کنیم تا حقوقی از آنها پایمال نشود گفت:  روحانیون،معتمدین و بزرگان طوایف از توان ظرفیتی خود برای حضور پرشور و حداکثری در یوم الله ۲۲ بهمن استفاده کنند.

*معتمدین و روحانیون به مشارکت سیاسی مردم توجه بیشتری داشته باشند

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان نیز گفت: شکل‌گیری انقلاب برای جمهوری اسلامی ایران استقلال و آزادی به ارمغان آورده است.

امام جمعه خاش افزود: حضور فعال کشور ایران در منطقه بعنوان یک ابر قدرت عامل ایستادگی در برابر شیاطین و جهان استکبار شده است.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را قطع شدن دست طمع استکبار از منابع و ذخایر کشور دانست و گفت: بواسطه استقلالی که در پی شکل‌گیری انقلاب محقق شد ما شاهد این بودیم که بیش از ۴ دهه دست طمع آمریکا و ایادی استبکار از منابع و ذخایر ارزشمند کشورمان قطع شده است.

امام جمعه خاش تاکید کرد: توجه به ضرورت شرکت در انتخابات و افزایش مشارکت سیاسی مردم در اقصی نقاط استان از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه و دقت معتمدین و روحانیون قرار گیرد.

دهقان با بیان اینکه نمایندگان مجلس در ایستادگی علیه دشمنان و جلوگیری از تصویب قوانین مخالف ارزش های نظام و انقلاب نقشی اساسی ایفا می‌کنند؛‌ گفت: داشتن شجاعت، روحیه مطالبه گری و توانایی تصمیم گیری در مسائل کلان کشور و همچنین توانایی احقاق حقوق مردم از جمله مهم ترین ویژگی های یک نماینده مجلس است.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول