اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف بیش از یک میلیون و 200 هزار نخ سیگار قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک میلیون و 253 هزار نخ سیگار قاچاق از 2 فروشگاه فاقد مجوز پخش دخانیات خبر داد.

کشف بیش از یک میلیون و 200 هزار نخ سیگار قاچاق در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک میلیون و 253 هزار نخ سیگار قاچاق از 2 فروشگاه فاقد مجوز پخش دخانیات، در جاده محمد شهر کرج خبر داد.

محمدیان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با عاملان تهیه و توزیع انواع کالای قاچاق دخانی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز به همراه عوامل سازمان صنعت و معدن و تجارت این استان از انبار‌ها و فروشگاه‌های نگهداری کالا و مواد دخانی در سطح استان البرز بازدید کردند.

وی افزود: ماموران در بازدید از 2 فروشگاه پخش دخانیات، که در بررسی‌ها مشخص شد، فاقد هر گونه مجوز نگهداری و پخش و توزیع دخانیات هستند، از انبار این فروشگاه ها تعداد 62 هزار و 620 پاکت سیگار قاچاق، معادل یک میلیون و 253 هزار نخ انواع سیگار و تعداد 6 هزارو 580پاکت انواع تنباکو کشف کردند .

فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان این که بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده 2 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه 2 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول