اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اتصال خط لوله گاز در یکی از روستاهای خلیل‌آباد قربانی گرفت

رئیس هلال احمر خلیل‌آباد از انفجار و تخریب یک منزل مسکونی در روستای سعدالدین از توابع بخش ششطراز بر اثر تجمع گاز خبر داد و گفت: در این حادثه صاحب این واحد مسکونی زیر آوار مانده و فوت کرد.

اتصال خط لوله گاز در یکی از روستاهای خلیل‌آباد قربانی گرفت

احمد رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد، در خصوص جزئیات حادثه انفجار منزلی در روستای سعدالدین از توابع بخش ششطراز، اظهار کرد: در اولین ساعات از تحویل گاز به یکی از منازل روستای سعدالدین از توابع بخش ششطراز، صاحبخانه با ورود به خانه و زدن کلید برق اتاق انفجار رخ می‌دهد و در این حادثه صاحب این واحد مسکونی زیر آوار مانده بود فوت کرد.

رئیس هلال احمر خلیل‌آباد با اعلام اینکه به علت تخریب این واحد مسکونی که ناشی از حجم گاز وارده به داخل منزل بوده است، افزود: وی دارای دو فرزند بوده که در این لحظه فرزندان و همسر وی، بیرون منزل بوده‌اند.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه و تماس دهیار با مراکز امدادی، نیروهای هلال احمر، آتشنشانی، اورژانس و نیروهای قضایی و انتظامی، در محل حاضر شدند و به بررسی موضوع پرداختند.

رضاپور با بیان اینکه مردم باید در این گونه مواقع خونسردی خود را حفظ کنند، افزود: در این حوادث احتمال اینکه فرد حادثه دیده در زیر آوار در نقطه‌ای واقع باشد که بتوان او را نجات داد به همین دلیل نباید با حضور بر روی آوار سنگینی بیشتری را به  سطح محل تخریب وارد کنند.

رئیس هلال احمر خلیل‌آباد گفت: نجات یک فرد از زیر آواز یک کار تخصصی است، بنابراین نباید تا رسیدن نیروهای امدادی مردم خود وارد عمل شوند مگر اینکه آموزش‌های لازم امدادی و نجات را گذرانده باشند.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول