اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مسؤولان اقتصادی هم مانند سرداران نظامی عزیز باشند

وزیر اطلاعات گفت: اگر ما در عرصه نظامی سردارانی داریم که برای مردم عزیز هستند باید در عرصه اقتصادی هم افرادی داشته باشیم که برای مردم عزیز باشند.

مسؤولان اقتصادی هم مانند سرداران نظامی عزیز باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام سید محمود علوی امروز در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث مجتمع فرآوری سنگ روی و تولید شمش روی دارزین در این شهرستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وزیر اطلاعات ابراز داشت: ایران ما از لحاظ ذخایر بهترین وضعیت را دارد و ما ثروت‌های مختلفی در اختیار داریم که استفاده از این ثروت‌ها نیاز به تلاش و جدیت دارد.

وی عنوان کرد: ایران ما به لطف پروردگار در این دنیای پرآشوب دارای امنیتی با ثبات است و انواع ثمراتی که در کشور ما وجود دارد در کمتر کشوری وجود دارد.

وزیر اطلاعات با بیان این که کمتر کشوری می‌بیینیم که در جای جای آن معادن سرشار وجود داشته باشد، افزود: استخراج، فرآوری و کاربری مختلف از معادن در واقع شکرگذاری این معادن خواهد بود.

علوی ادامه داد: استان کرمان از لحاظ معادن استان بسیار با اهمیتی است و فعال کردن معادن نیازمند افرادی با همت، سرمایه‌گذار و با استقامت است.

وی با اشاره به اینکه در آوردن ثروت از راه غیرمشروع و خلاف پسندیده نیست تاکید کرد: ملت ما باید همت؛ کسب ثروت از راه حلال و استقامت را در پیش بگیرند تا کشوری آباد و سربلند داشته باشیم.
این مقام مسوول بیان داشت: وظیفه ما بعنوان مسئولین این است که تامین امنیت، حمایت از سرمایه‌گذار و صیانت را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی ابراز داشت: اگر ما در عرصه نظامی سردارانی داریم که برای مردم عزیز هستند باید در عرصه اقتصادی هم افرادی داشته باشیم که برای مردم عزیز باشند. 

وزیر اطلاعات یادآور شد:  وظیفه خود می‌دانیم که برای فعالان اقتصادی امنیت ایجاد کنیم و در خدمت سرمایه‌گذاران هستیم و از آنها صیانت خواهیم کرد.

علوی اظهار داشت: ما طبق فرموده رهبری در حال مبارزه با مفاسد بزرگ اقتصادی هستیم‌ و نخواهیم گذاشت برای سرمایه‌گذاران صدیق و خدمتگذار مشکلی به وجود آید.
انتهای پیام/۸۰۰۳۵/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول