اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکست ذوب‌آهن در لیگ بسکتبال/ مذاکره با قلعه‌نویی به بن بست رسید؟

شکست ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال، ابهام در مورد میزبانی سپاهان از حریف عربستانی در آسیا و بازگشت امیر غفور به لوبه ایتالیا از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

شکست ذوب‌آهن در لیگ بسکتبال/  مذاکره با قلعه‌نویی به بن بست رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 14 بهمن ماه علاوه بر این‌که تیم بسکتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر به مصاف شیمیدر رفت، جزئیات جدیدی از میزبانی سپاهان از حریف عربستانی در آسیا مشخص شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال مردان تیم ذوب‌آهن اصفهان در سالن ملت میزبان شیمیدر بود و در پایان با نتیجه 61 بر 78 شکست خورد تا شانس سبز‌پوشان برای رسیدن به مرحله پلی‌آف کم‌تر شود.

شیمیدر کوارتر اول را با نتیجه 16 بر 13 برنده شد، این تیم در کوارتر دوم نیز با نتیجه 21 بر 9 پیروز شد؛ در کوارتر سوم باز هم مهمان بود که با نتیجه 20 بر 17 به برتری رسید و ذوب‌آهن فقط کوارتر چهارم را با نتیجه 22 بر 21 پیروز شد.

✅ مسؤولان باشگاه سپاهان به صورت جدی پاسخ منفی خود را برای پیوستن قلعه‌نویی به تیم ملی اعلام کردند و فدراسیون نیز هر چه در این زمینه رایزنی کرده به سرانجامی نرسیده است؛ از سوی دیگر چون تنها گزینه فدراسیون طی 2 هفته اخیر قلعه‌نویی بوده آن‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه بتوانند رضایت باشگاه سپاهان را جلب کنند، در این بین قرار است جلسات دیگری تشکیل شود تا بلکه سپاهانی‌ها برای جدایی قلعه‌نویی نرمش نشان بدهند.

خبر دیگر از سپاهان این‌که در حالی‌که یک رسانه سعودی امروز مدعی شد که به دلیل نبود استانداردهای لازم در ازبکستان، درخواست سپاهان برای میزبانی از النصر در شهر تاشکند توسط AFC رد شده اما حامد اصفا مسؤول روابط بین‌الملل باشگاه سپاهان قرار است فردا برای عقد قرارداد راهی تاشکند شود تا مراحل نهایی انتخاب محل میزبانی از تیم سعودی انجام شود و به این ترتیب به نظر می‌رسد ادعای رسانه سعودی پایه و اساس درست ندارد.

همچنین با توجه به تمرینات ویژه که برای تیم در نظر گرفته شده و همچنین فشردگی مسابقات پیش رو، تا اطلاع ثانوی تمرینات این تیم بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

و خبر آخر این‌که کی‌روس استنلی در بازی سپاهان با فولاد خوزستان، گل اول را با یک‌ شوت سر ضرب و محکم وارد دروازه فولاد کرد؛ وی با دریافت کارت در دقیقه 82 این دیدار ، جدال با نفت مسجد سلیمان را از دست داد.

✅ باشگاه لوبه ایتالیا از بازگشت امیر غفور به ایتالیا خبر داد، پشت خط‌زن ایرانی تیم والیبال لوبه پس از 45 روز استراحت، برای پیگیری روند درمانش زیر نظر کادر پزشکی باشگاه لوبه و شروع تمرینات با این تیم به ایتالیا بازگشته است.

غفور به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر انتخابی المپیک را از دست داد و هنوز هم باید چند هفته‌ای دور از میادین باشد، به نظر می‌رسد او ادامه درمان به ایتالیا برگشته است.

✅ تیم فوتسال گیتی‌پسند در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر باید به مصاف سن ایچ ساوه برود و هنوز زمان این دیدار از سوی سازمان لیگ فوتسال مشخص نشده است.

با توجه به این‌که مسابقات قهرمانی آسیا لغو شد به نظر می‌رسد این بازی به زودی برگزار شود؛ از تیم فوتسال گیتی‌پسند 5 بازیکن و از سن ایچ ساوه 1 بازیکن در اردوی تیم ملی فوتسال جهت اعزام به مسابقات آسیایی حضور دارند.

✅ دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان با برگزاری 2 دیدار و برتری تیم‌های پیکان و باریج اسانس مقابل حریفان‌شان به پایان رسید که باریج اسانس کاشان با نتیجه 3 بر صفر افق قم را مغلوب کرد؛ در جدول رده‌بندی باریج اسانس با 21 امتیاز دوم و ذوب‌آهن با 20 امتیاز سوم است.

✅ مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در سه اسلحه فلوره، سابر و اپه به پایان رسید که در اسلحه اپه محمد رضایی از اصفهان با غلبه بر محمد اسماعیلی از زنجان در دیدار نهایی قهرمان اپه بزرگسالان ایران شد؛ همچنین در بخش تیمی اسلحه اپه، اصفهان با غلبه بر آذربایجان غربی قهرمان شد.

✅ در بخش مردان نهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور بزرگسالان در وزن منفی 66 کیلوگرم رضا حاتمی و در وزن منهای 90 کیلوگرم میلاد ایران‌پور از اصفهان مقام دوم را بدست آوردند؛ همچنین در وزن منفی 81 کیلوگرم هم امید توکلی از اصفهان با محمد‌رضا سعیدی‌مدنی از تهران مشترکا سوم شدند.

انتهای پیام/63090/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول