اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی به اتوبوس حامل ۴۰ مسافر در آمریکا

در جریان حمله به اتوبوس حامل ۴۰ مسافر که بامداد یکشنبه به وقت محلی از لس آنجلس عازم سن فرانسیسکو بود، ۶ نفر مجروح شدند.

تیراندازی به اتوبوس حامل ۴۰ مسافر در آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حمله فرد یا افرادی به یک دستگاه اتوبوس شرکت معروف مسافرتی «گری هاوند» که از شهر «لس آنجلس» عازم شهر «سن فرانسیسکو» در آمریکا بود به جراحت ۶ مسافر این اتوبوس منجر شد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» تیراندازی به این اتوبوس ساعت ۱.۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه به وقت محلی در منطقه «گریپ واین» رخ داد.

 به گفته پلیس کالیفرنیا تمامی ۶ مسافر مجروح شده در این حادثه به بیمارستان انتقال داده شدند. اطلاعات بیشتری از وضعیت سلامتی مجروحان این حادثه در دست نیست.

به گفته پلیس، شخص یا اشخاصی به اتوبوس شرکت مسافری گری هاوند که حامل ۴۰ مسافر بود، تیراندازی کردند.متعاقب این حادثه مقامات پلیس از دستگیری یک مظنون این حادثه خبر دادند، ولی به جزئیات بیشتری از این حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربان هیچ اشاره‌ای نکردند.

آزادی حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر شده  و تعدادی نیز در این حوادث زخمی یا کشته می‌شوند، اما لابی سلاح به اندازه‌ای در آمریکا قدرتمند است که تاکنون کنگره و دستگاه اجرایی این کشور اقدامی در زمینه محدود کردن حمل سلاح  انجام نداده است.

روز یکشنبه نیز تیراندازی دو نفر نزدیک «فیلادلفیا»، ششمین شهر پرجمعیت در ایالات متحده به مرگ هر دو تن منجر شد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول