اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

بیانیه گام دوم سوخت ابطال این نظریه است که دین توان حل مشکلات را ندارد

مدیرعامل مدیرعامل موسسه فرهنگی-اطلاع‌رسانی تبیان راهبرد دولت جوان و حزب‌اللهی که توسط رهبر انقلاب مطرح شد را تلاشی برای ابطال نظریه چهارم دانست و گفت: بیانیه گام دوم، سوخت ابطال این نظریه است که دین توان حل مشکلات را ندارد.

بیانیه گام دوم سوخت ابطال این نظریه است که دین توان حل مشکلات را ندارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، کمیل خجسته مدیرعامل موسسه فرهنگی-اطلاع‌رسانی تبیان، عصر امروز(دوشنبه ۱۴ بهمن) در نشست "بررسی وجوه و مفاهیم نوآورانه بیانیه گام دوم انقلاب" که در موسسه فرهنگی- پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم، متنی نیست که در خلاء نوشته شده باشد، بلکه متنی است که یک مبارزِ در وسط میدان آن را نوشته است.

وی بیانیه گام دوم را مبتنی بر الگوی جدید آمریکا درباره ایران دانست و گفت: راهبرد دولت اوباما، تغییر رفتار ایران از طریق تعامل و امضای برخی قراردادها بود، اما دولت ترامپ، راهبرد فشار را در دستور قرار داده است.

خجسته، بیانیه گام دوم را در جمله "خواستیم، شد؛ می‌توانیم، انجام دهید" خلاصه کرد و گفت: ما تا سال ۸۸ توانستیم ۳ نظریه را ابطال کنیم و به سه سوال پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: نظریه اول این بود که دین، توانایی  ایجاد حرکت اجتماعی را ندارد. حرکت حضرت امام(ره) که پیروز شد، این نظریه ابطال شد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی-اطلاع‌رسانی تبیان، نظریه دوم را ناتوانی دین در ایجاد نظام دانست و افزود: قانون اساسی که محقق شد، نظریه دوم هم باطل شد.

خجسته ادامه داد: نظریه سوم این بود که دین توانایی حفظ خودش را ندارد که این مورد نیز باطل شد.

وی با بیان اینکه از سال ۸۸ به بعد، الگوی دشمن از براندازی به تلاش برای تغییر رفتار ایران حرکت کرد گفت: از آن زمان به بعد وارد نظریه چهارم شدیم یعنی دین، قادر به حل مشکلات جامعه  نیست. 

خجسته، راهبرد دولت جوان و حزب‌اللهی که توسط رهبر انقلاب مطرح شد را تلاشی برای ابطال نظریه چهارم دانست و گفت: بیانیه گام دوم، سوخت ابطال این نظریه است که دین توان حل مشکلات را ندارد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی-اطلاع‌رسانی تبیان، تصریح کرد: بیانیه گام دوم، تغییر "لولا" از جوان خودجوش انقلابی به مدیر متدین و انقلابی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول