اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نامه وزارت کشور به شورا: شهرداری نباید به مدت طولانی بلاتکلیف باشد

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برداشت بنده از نامه وزارت کشور بود، این است که نباید شهرداری به مدت طولانی بلاتکلیف باشد و در چند خط اول نامه این موضوع بیان شده و در این باره استناد قانونی نیز شده است.

نامه وزارت کشور به شورا: شهرداری نباید به مدت طولانی بلاتکلیف باشد

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نامه وزارت کشور وصول شده است فقط در آن نامه ذکر شده است که باید یک هماهنگی نیز با دستگاه قضایی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نامه ارسالی از وزارت کشور مصرح نیست، تصریح کرد: البته از داخل نامه می‌توان برداشت‌های مختلفی کرد، اما آن چیزی که برداشت بنده از نامه بود، این است که نباید شهرداری به مدت طولانی بلاتکلیف باشد و در چند خط اول نامه این موضوع بیان شده و در این باره استناد قانونی نیز شده است.

وی با بیان اینکه نامه ارسالی از وزارت کشور قابل استفاده است و چون به مدت طولانی شهرداری کسی را نداشته است که این وظایف را به عهده بگیرد، پس ما مجاز به انتخاب شهردار هستیم، اضافه کرد: البته امروز نیز بنده پیگیر این نامه خواهم بود.

راشاد با اشاره به اینکه طبق نامه ارسالی ما می‌توانیم شهردار را انتخاب کنیم، افزود: البته باید در ارتباط با این موضوع نظرات همه اعضای شورا را جویا شویم.

نتیجه بررسی هزینه‌کرد سازمان فرهنگی علنی می‌شود

وی با بیان اینکه تأکید بر این است که هرچه زودتر باید مدیریت شهر 500 هزار نفری زنجان تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: شهرداری حدود 3 هزار نیروی انسانی دارد و بودجه آن با سازمان‌های دیگر برابری می‌کند، از همین رو نباید برخورد ما انفعالی باشد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان در ارتباط با بررسی ردیف‌های هزینه‌ سازمان فرهنگی نیز گفت: به عقیده بنده دو یا سه جلسه دیگر نیز نیاز باشد که بتوانند هزینه‌کرد سازمان را در جلسه علنی به مردم اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسات همه موارد از جمله مجوزهای کمیته تخصیص بررسی خواهد شد، تصریح کرد: احتمال طرح این موضوع در ارتباط با جلسات علنی آینده وجود دارد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول