اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجلس فعلی در حد سرماخوردگی شفا می‌دهد/ مردم راضی نیستند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مردم از مجلس فعلی رضایت ندارند؛ این مجلس در حد سرماخوردگی شفا می‌دهد و بیشتر از سرماخوردگی نباید از آن انتظار داشت.

مجلس فعلی در حد سرماخوردگی شفا می‌دهد/ مردم راضی نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با رئیس، دبیر و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با اشاره به پیش رو بودن ایام انتخابات، این رویداد مهم سیاسی را نماد وحدت و اقتدار یک ملت دانست و اظهار کرد: صحنه انتخابات باید جلوه‌گاه اخلاق، اقتدار و وحدت باشد.

وی با اشاره به بروز پاره‌ای از بداخلاقی‌ها پیش از انتخابات از سوی برخی افراد افزود: اغلب در زمان انتخابات شاهد بداخلاقی‌هایی هستیم که نسبت به افراد با هدف نفی آنها صورت می‌گیرد و این بداخلاقی‌ها علیه شورای نگهبان نیز رقم می‌خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: افرادی این روزها از تحریم انتخابات دم می‌زنند و می‌گویند در این انتخابات شرکت نمی‌کنیم و این جای تعجب دارد؛ تشکیل مجلس انقلابی نیازمند وحدت جمعی است.

شاهچراغی با بیان اینکه تخریب دیگری با هدف نفی او، از ویژگی‌های انتخابات در تراز اسلامی نیست، افزود: در گروه‌های سیاسی، می‌توان برای معرفی فرد اصلح به اجماع رسید؛ اما نباید دیگری را با رویکرد منفی نفی کرد.

وی بیان کرد: گاهی اوقات به افرادی تهمت می‌زنند و این به‌نوعی اذیت کردن یا بداخلاقی است که با معارف اسلامی تناقض دارد.

نارضایتی مردم از مجلس فعلی

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در انتخابات افزود: باید در همه شهرهای کشور وحدت، اقتدار و اخلاق حاکم باشد.

شاهچراغی افزود: اقتدار ایران اسلامی یعنی حضور پرشور مردم در صحنه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این حضور تأکید دارند.

وی به نارضایتی مردم از مجلس فعلی اشاره و تصریح کرد: مردم از مجلس فعلی رضایت ندارند؛ چون انقلابی نیست و به درد مردم نخورده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: مجلس فعلی در حد سرماخوردگی شفا می‌دهد و بیشتر از سرماخوردگی نباید انتظار داشت.

شاهچراغی ضمن انتقاد از مجلس شورای اسلامی در دوره قبل در ماجرای تصویب 20 دقیقه‌ای برجام اظهار کرد: شاهد کرسی‌نشینانی در مجلس نبودیم که برابر اسرائیل و آمریکا بایستند و مدرس‌گونه عمل کنند؛ برجام را در کمتر از 20 دقیقه تصویب کردند و بعد از اینکه تبعات آن را دیدند، پای رهبری را به میان کشیدند که از دفتر رهبری اشاره شده بود.

وی با بیان اینکه این افراد هنوز برجام مرده را رها نکرده‌اند و در پی نمایش جنازه این برجام مرده هستند، اظهار کرد: ملت انقلابی خواهان مجلس انقلابی هستند و رهبری معیارهای فرد انقلابی را اعلام خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تأکید کرد: نباید کسی را مغرضانه نفی کنیم و باید اختلاف سلیقه را کنار بگذاریم؛ چراکه اختلاف منشأ عذاب دنیایی و اخروی است.

تحقق اهداف رهبری؛ اولویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار، ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر، یاد و خاطره سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و نقش نیروهای انقلابی را در همه ادوار و در مواجهه با همه بحران‌ها اثرگذار دانست.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات و ضرورت معرفی فرد اصلح و انقلابی در رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلساتی با محوریت تحقق اهداف رهبری و در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در به‌کارگیری نیروهای انقلابی جوان و متعهد برای نقش‌آفرینی در صحنه‌های مختلف تشکیل شده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: شورای ائتلاف با سازوکار مشخص در استان‌ها تشکیل شده و در راستای تحقق اهداف رهبری حرکت خواهد کرد.

مطیعی بیان کرد: در این جلسات، بر لزوم حفظ وحدت و حمایت از نیروهای انقلابی تأکید شد و نیروها تعهد کتبی دادند تا فردی که در صدر نظرسنجی قرار گرفت، در میدان بماند و بقیه هم در این فرآیند حامی باشند.

وی با اشاره به نقش خطیر جامعه روحانیت در معرفی معیارهای نیروهای انقلابی اظهار کرد: کاندیداهایی که در فرآیند نظرسنجی رأی بیشتری کسب کنند، برای رقابت نهایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/74034/م/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول