اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

«سبزه‌میدان» و مشکلی به نام پارکینگ، بسازیم یا نسازیم؟

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تا مشکل پارکینگ در این طرح برطرف نشود، مشکل همچنان پابرجاست، گفت: باید زمین‌های موجود در بستر طرح سبزه‌میدان را شناسایی و برای احداث پارکینگ‌هایی بامشارکت بخش خصوصی احداث شود، چرا که پس از پایان طرح نمی‌توان پارکینگ ساخت.

«سبزه‌میدان» و مشکلی به نام پارکینگ، بسازیم یا نسازیم؟

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی دوشنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری با موضوع پروژه «سبزه‌میدان» اظهار کرد: اجرای پروژه سبزه‌میدان از چند ماه قبل آغاز شده و در این باره به قول‌های داده شده عمل شده است، موضوعی که باید مردم نیز از آن مطلع باشند.

استاندار زنجان یکی از تأکیدات پروژه سبزه‌میدان را توجه به موضوع تأمین پارکینگ اعلام کرد و گفت: در این رابطه باید از نظرات نمایندگان بازار نیز استفاده شود و آنها باید در جریان امور قرار بگیرند، چرا که نظرات آنها حائز اهمیت است.

وی در ادامه ضمن تأکید بر بررسی عملیاتی موضوعات مختلف مربوط به پروژه گفت: ما در اجرای این طرح مشکلی نداریم از همین رو باید اقدامات مربوط به سبزه‌میدان، طبق زمان‌بندی مشخص انجام شود.

استاندار زنجان  با اشاره به اینکه تا مشکل پارکینگ در این طرح برطرف نشود، مشکل همچنان پابرجاست، گفت: باید زمین‌های موجود در بستر طرح سبزه‌میدان را شناسایی و برای احداث پارکینگ‌هایی بامشارکت بخش خصوصی احداث شود، چرا که پس از پایان طرح نمی‌توان پارکینگ ساخت.

ساخت پارکینگ در سبزه‌میدان به صلاح نیست

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه سبزه‌میدان اظهار کرد: قرار بود که عملیات اجرایی پروژه در سه جبهه انجام شود اما هم اکنون کار فقط در یکی از اضلاع در حال انجام است.

حمیدرضا حمیدی با اشاره به اینکه مشکل ضلع شمالی پست برق است که در صورت جابه‌جایی مشکل حل خواهد شد، اضافه کرد: البته برای این کار سناریوهایی در نظر گرفته شده که کم‎هزینه‌ترین آن احداث پست جدید در زمین مدرسه توفیقی است.

 وی در ارتباط با ساخت پارکینگ نیز گفت: این کار به صلاح نیست و بهتر است در این محل پارکینگ نباشد، چراکه موجب ورود خودروی بیشتر به مرکز شهر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان نیز در این جلسه با اشاره به جابه‌جایی پست برق در ضلع شمالی افزود: بهترین مکان در محل حیاط مدرسه توفیقی است که البته این محل از بخش آموزشی جداست.

علیرضا علیزاده اعتبار مورد نیاز این کار را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اما اگر در کنار این طرح، اقدامات دیگری انجام شود، اعتبار بیشتری نیاز است.

انتهای پیام/73004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول