اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح و کلنگ‌زنی 173 پروژه عمرانی و اقتصادی در اراک

استاندار استان مرکزی گفت: همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر 173 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان اراک افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 173 پروژه عمرانی و اقتصادی در اراک

سید علی آقازاده در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی اراک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر ۱۶۴ پروژه به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اراک افتتاح و ۹ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: اعتبار این پروژه‌ها بالغ‌بر ۵۵۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و در همین راستا برای ۱۸۰۹ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

استاندار استان مرکزی با اشاره به پروژه‌های اقتصادی بیان کرد: ۲۳ پروژه اقتصادی با مجموع اعتبار ۱ هزار و ۷۲۸ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۳۴۷ نفر در شهرستان اراک افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

آقازاده با اشاره به پروژه‌های عمرانی نیز تصریح کرد: ۱۵۰ پروژه عمرانی با مجموع اعتبار ۳ هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۱۴۶۲ نفر در اراک افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول