به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حشمت الله عسگری صبح امروز در کارگروه توسعه مدیریت استانداری سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: عملکرد بسیاری از دستگاههای اجرایی در پاسخگویی بهموقع استعلامها مطلوب است و این روند مثبت باید به صورت دقیق و با نظم بیشتری استمرار داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به استعلامها در جلب رضایتمندی اقشار جامعه از عملکرد دستگاههای اجرایی تأثیر شایانی دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تسریع در پاسخگویی به درخواستها در کوتاهمدت به افزایش روزافزون جلب رضایت آحاد جامعه میانجامد، گفت: پاسخگویی به استعلامها و پاسخ به مطالبه، انتقادها و پیشنهادی اقشار مردم باید به کمترین زمان ممکن برسد.
عسگری تصریح کرد: پاسخگویی به استعلامها به خصوص در مسایل اقتصادی و زیرساختی به افزایش سرمایهگذاری، تولید و اشتغال در استان میانجامد.
وی با بیان اینکه برگزاری نشستهای از این دست میتواند در بهبود روز افزون نظام اداری استانداری، فرمانداری و ... تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: در ارتباط با سامانه ارتباط مردمی سامد، عملکردها بسیار مطلوب بوده؛ اما سامد در تمام نقاط استان نیازمند معرفی بیشتر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: مدیرانی که در کمترین زمان ممکن به استعلامها پاسخ میدهند، در نشست شورای اداری تشویق میشوند.
انتهای پیام/2249/م/