اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کاظم محمودی: ضرورت تشکیل کمیته فنی در تیم تراکتور/خواست پیشکسوتان تراکتور موفقیت این تیم است

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: امیدوارم نظرات پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال استان لحاظ شود و خواست آنها موفقیت تیم تراکتور است.

کاظم محمودی: ضرورت تشکیل کمیته فنی در تیم تراکتور/خواست پیشکسوتان تراکتور موفقیت این تیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کاظم محمودی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند تبریز در مورد عملکرد تیم تراکتور اظهار داشت: در نیم فصل اول به واسطه یارگیری، تیم تراکتور با مشکلاتی مواجه شده بود که خوشبختانه نواقص این تیم در نیم فصل بر طرف شده است و هر چند هنوز زود است در مورد بازیکنان جدید تیم تراکتور نظر دهیم، اما امیدوارم تیم تراکتور بتواند در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند.

وی گفت: یکی از مشکلات تیم تراکتور نداشتن کمیته فنی است که نتیجه آن در جذب بازیکنان در نیم فصل اول دیده شد و مربی باید لیست بازیکنان درخواست را به باشگاه دهد و این بازیکنان از غربال کمیته فنی عبور کنند و برای جلوگیری از مشکلات بعدی نباید در جذب بازیکنان سهل‌انگاری صورت گیرد.

بازیکن و سرپرست تیم تراکتور یادآور شد: عملا شاهد بودیم که قرارداد خوبی با کنستانت بسته نشده و باشگاه متحمل چند میلیارد ضرر شده و یا در جریان کوین فورچونه که به عنوان گران‌ترین قرارداد لیگ برتر عنوان می‌شد، عملا شاهد بودیم که این بازیکن نتوانست برای تراکتور مثمر‌ثمر واقع شود و مشاوره‌های غلط به تیم تراکتور ضربه زده و امیدواریم با بازیکنانی که در نیم فصل جذب تراکتور شدند، شاهد تراکتوری بهتر در ادامه مسابقات باشیم.

کاظم محمودی در مورد 2 بازی اخیر تراکتور خاطرنشان ساخت: در بازی مقابل پرسپولیس بازیکنان تیم تراکتور سنگین بودند و تیم تراکتور در اردوی ترکیه کارهای بدنی انجام داده و بازیکنان هنوز از این بابت سنگین هستند و به نظر من در نیم فصل نباید بدنسازی در تیم صورت گیرد، باید کارهای تاکتیکی و هماهنگی در بین بازیکنان صورت گیرد و عملا شاهد افت بدنی بازیکنان تراکتور بوده و همین سبب شد که بازی را به پرسپولیس واگذار نمایند، هر چند معتقد هستم بدن بازیکنان رفته رفته به شرایط مطلوب باز خواهد گشت.

  وی افزود: البته جا دارد از آقای زنوزی هم تشکر کنم که شرایط حضور تیم تراکتور در کمپ تمرینی خارج از کشور را فراهم نمود و تراکتور تنها تیمی بود که خارج از کشور اردوی نیم فصل خود را برگزار کرد.

محمودی متذکر شد: در بازی مقابل ذوب‌آهن تیم تراکتور نیمه نخست زیاد خوب نبود و نیمه دوم بازی بهتری را ارائه داده و به پیروزی دست یافت.

وی در مورد خریدهای جدید تیم تراکتور اذعان داشت: حمزاوی در بازی برابر ذوب‌آهن گل حساسی را هم به ثمر رساند که اگر این گل را نمی‌زدیم کارمان سخت می‌شد و یوری برزیلی هم بازیکن خوبی نشان داد، هر چند اعتقاد دارم در هفته‌های آتی عیار این بازیکنان مشخص خواهد شد و حتی در تیم تراکتور جا داشت یک مدافع دیگر هم جذب تیم می‌شد و بازی بعدی تراکتور سلیمی را ندارد و قبلا هم شاهد بودیم از بازیکنان خط هافبک در خط دفاعی استفاده شده و البته با جذب یوری 50 درصد از مشکلات خط دفاعی تراکتور حل شده است.

مربی سابق تیم تراکتور اضافه کرد: یک جلسه‌ای در باشگاه تراکتور برگزار شد و قرار بود کمیته فنی از بین پیشکسوتان تراکتور تعیین شود و حتی اعلام شد از کمیته پیشکسوتان در هیات مدیره استفاده و در تصمیمات هم رای داشته باشند، اما متاسفانه بعد از بازگشت آقای زنوزی از روسیه، این موضوع فراموش شده و امیدوارم نظرات پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال استان در تیم لحاظ شود و خواست آنها موفقیت تیم تراکتور است.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول