اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کانون پرورش فکری در واکسینه کردن تفکر کودکان و نوجوانان نقش پررنگی دارد

نشست تخصصی «کوثران سرزمین من» با موضوع گام سوم، الگوی سوم ندای فطرت با حضور معاون فرهنگی جامعه زنان کشور در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار شد.

کانون پرورش فکری در واکسینه کردن تفکر کودکان و نوجوانان نقش پررنگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی «کوثران سرزمین من» با تبیین دستاوردهای گام دوم انقلاب و اهمیت گام دوم انقلاب، اظهار داشت: تمرکز دشمن در گام دوم انقلاب بر غارت مغزها متمرکز شده است.

وی با اشاره بر نقش مربیان و متولیان فرهنگی در این خصوص تصریح کرد: مربیان کانون نقش بسیار مهمی در واکسینه کردن اندیشه و تفکر کودکان و نوجوانان دارند.

حکیمیان با اشاره به اهمیت به روز بودن فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی گفت: باید نسل خود را نسبت به این مسائل آگاه کرد.

این فعال فرهنگی، وحدت و کار برای خدا را لازمه برداشتن گام‌های استوار برای تعالی جامعه دانست و این دو ویژگی را از جمله ابعاد شخصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و محور تفکرات این شهید والامقام عنوان کرد.

گزارش فارس حاکی از آن است که در این نشست تخصصی، مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز و مسوولان ستادی کانون استان و کانون زبان ایران حضور داشتند.

در ادامه نشست، علی بینش با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان رویکرد برنامه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، یادآور شد: در این مسیر به روحیه جهادی و انقلابی نیاز داریم و شکر خدا این دو ویژگی در کلیه پرسنل و اعضای کانون پرورش فکری استان وجود دارد.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های کانون استان در خصوص معرفی سبک زندگی ایرانی - اسلامی و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در این زمینه را ارائه کرد.

گفتنی است، این نشست تخصصی با همکاری بسیج جامعه زنان استان و سپاه عاشورا برگزار شد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول