اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رنگرز: یزدانی مقتدرانه بازمی‌گردد/ اعتماد به مربیان داخلی مثبت است

رئیس موزه ورزش کمیته ملی‌المپیک گفت: یزدانی وضعیت خوبی دارد و روند درمانی خود را پیگیری می‌کند و ما شاهد بازگشت مقتدرانه یزدانی به تشک کشتی خواهیم بود.

رنگرز: یزدانی مقتدرانه بازمی‌گردد/ اعتماد به مربیان داخلی مثبت است

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن رنگرز در حاشیه بزرگداشت تختی به همراه رونمایی از دست‌نوشته‌های وی و تجلیل از پیشکسوتان کشتی اظهار داشت: پیشکسوتان ورزش کشور هویت ورزش ما هستند و تجلیل از مقام شامخ آنها کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. تکلیف اخلاقی همه ارگان‌های ورزش است تا بابت سال‌هایی که این افراد برای ورزش ایران زحمت کشیده‌اند از آنها تقدیر کنند.

وی ادامه داد: ما امروز این افتخار را داریم که در مراسمی از پیشکسوتان ورزش کشور تجلیل کنیم. همچنین تندیس سه عزیزی که تاثیر آنها در ورزش کشور تاثیر عمیقی بوده را هم رونمایی کردیم. حمید سوریان اسطوره ورزش کشور، محمدرضا طالقانی مفاخر مدیریتی کشتی و محمدرضا یزدانی‌خرم پیشکسوت و مدیر ارزشمند ورزش کشور نفراتی هستند که امروز از آنها تجلیل شد. هرکاری برای پیشکسوتان کنیم بازهم گویا هیچ کاری برای آنها نکرده‌ایم.

سخنگوی فدراسیون کشتی درمورد وضعیت کشتی فرنگی ایران خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ما برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شده است. تعدادی از نفرات در اردو می‌مانند و نفراتی که در تیم جایی ندارند، به فکر مسابقات سهمیه المپیک خواهند بود. تیمی جوان با میانگین سنی 23-24 سال را راهی مسابقات خواهیم کرد. امیدوارم با تدابیری که کادر فنی تیم‌های ملی ما اندیشیده‌اند، کشتی ایران اتفاقات بی‌نظیری را رقم بزند.

رنگرز درمورد رونمایی از دستخط‌های تختی، عنوان کرد: در محل موزه ورزش کمیته ملی المپیک و پارالمپیک دستخط‌هایی از تختی به یادگار داریم که بسیار ارزشمند است. امروز از این دستخط‌ها رونمایی شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت حسن یزدانی، گفت: یزدانی وضعیت خوبی دارد و روند درمانی خود را پیگیری می‌کند. انشالله ما شاهد بازگشت مقتدرانه یزدانی به تشک کشتی خواهیم بود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا این برنامه‌ها در آینده هم ادامه خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: قطعاً 6 اسفند ماه برنامه‌ای را در قالب آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش کشور که همه رشته‌های ورزشی را در برخواهد گرفت، در محل موزه خواهیم داشت. 

رئیس موزه ورزش کمیته ملی‌المپیک درمورد انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی فوتبال گفت: نگاه به مربیان ایرانی با توجه به توانایی‌هایی که وجود دارد و اعتماد به نفرات داخلی مثبت است. اگر زمان و امکاناتی که به مربیان خارجی داده شد، به مربیان داخلی هم داده شود قطعاً مربیان شایسته‌ای داریم که به راحتی توانایی‌های خود را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول