اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

چگونه برای «فارس من» فیلم و عکس بفرستیم؟/ با تصویر بهترش کن!

«فارس من» در فاز نخست، تنها در قالب «متن» از سوژه‌ها میزبانی می‌کرد اما نسخه‌ جدید، برای بارگذاری فیلم‌ها و عکس‌های شما هم آماده است.

چگونه برای «فارس من» فیلم و عکس بفرستیم؟/ با تصویر بهترش کن!

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «فارس من» در فاز نخست، تنها در قالب «متن» از سوژه‌های میزبانی می‌کرد اما نسخه‌ی جدید سایت، برای بارگذاری فیلم‌ها و عکس‌های شما هم آماده است. بسیاری از سوژه‌ها بیش از هرچیز با عکس و فیلم قابل توضیح‌دادن هستند و برای همین، سهم چندرسانه‌ای در نسخه‌ی جدید «فارس من» بیشتر شده. برای ثبت سوژه‌ با فیلم  و عکس، باید گام‌های زیر را طی کنید.

 

بعد از ورود به صفحه «ارسال سوژه» باید کادر سمت چپ یعنی «ارسال فیلم  وعکس» را انتخاب کنید و در صفحه بعد، عکس یا فیلم خودتان را بارگذاری کنید.

 

انتشار یک فیلم یا عکس خوب از سوژه، به جمع‌‎شدن امضا و دیده شدن کمپین شما حسابی کمک خواهد کرد. می‌دانیم حواستان هست اما از باب یادآوری عرض می‌کنیم که اولین اصل در بارگذاری یک محتوای تصویری، قابل انتشار بودن آن است! اگر قصد دارید خودتان در فیلم حاضر باشید و درباره‌ی سوژه توضیحاتی بدهید، ترجیحا لباس رسمی به تن داشته باشید و حتما شمرده‌ و آرام توضیح دهید.

 

لرزش دست یا تکان‌های مکرر دوربین هم، چشم بیننده را آزار می‌دهد. بنابراین تا حد امکان دوربین را ثابت نگه‌دارید. اگر از سه‌پایه استفاده کنید که چه بهتر. اعلام زمان و مکان دقیق روی فیلم، هم مخاطبان را کنجکاو می‌کند و هم کار خبرنگاران ما برای پیگیری سوژه را راحت‌تر. ضمنا، این نکته را هم فراموش نکنید که دوربین شما باید حتما هنگام فیلمبرداری در حالت افقی باشد.

 

بعد از بارگذاری فیلم یا عکس، باید برایش یک عنوان انتخاب کنید. تیتر هرچه جنجالی‌تر و صریح‌تر، برای دیده‎شدن محتوای شما بهتر است. بعد باید دسته‌بندیِ محتوایتان را مشخص کنید و کمی درباره‌اش توضیح بدهید. استفاده از کلمات کلیدی(هشتگ) و ارجاع به لینک‌های مرتبط هم فیلمتان را بیشتر و بهتر در معرض دید سایر مخاطبان قرار می‌دهد. بعد از همه‌ی این کارها هم باید «ثبت نهایی» را بزنید و فیلم یا عکس خود را در سامانه فارس من ثبت کنید.

 

تصاویر و ویدئوهای شما قبل از انتشار عمومی البته نیازمند «صحت‌سنجی» است. هم‌چنین جایگاه انتشار هر کدام را میزان اقبال مخاطبان و امضاهای جمع‌شده تعیین خواهد کرد. مثلاً یک ویدئو با ۱۰۰۰ امضا تنها در صفحه مخصوص فیلم‌وعکس خبرگزاری منتشر خواهد شد. اما اگر به ۲۵۰۰۰ امضا برسد، علاوه بر صفحه اصلی در کانال‌ها و صفحات مجازی فارس هم بازنشر خواهد شد. پس اگر می‌خواهید تصاویر ارسالی بیشتر دیده شوند، امضا جمع کردن را فراموش نکنید! برای اطلاعات بیشتر این گزارش را بخوانید.

 

این روزها که ویدئو و عکس بیش از هر محتوای دیگری در فضای مجازی دیده می‌شود، شما هم به جای متن‌ خالی، برای ما از سوژه‌هایتان فیلم و عکس بفرستید. خبرنگاران فارس هم مطابق قول‌وقرارهای قبلی، آماده‌ی پیگیری سوژه‌های شما هستند. 

 

انتهای پیام/ ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول