اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تحویل دستگاه‌های روسی تشخیص «کرونا» به کشورهای «همسود»

روسیه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس «کرونا» به کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و جامعه همسود به طور رایگان دستگاه‌های تشخیص این ویروس را تحویل داد.

تحویل دستگاه‌های روسی تشخیص «کرونا» به کشورهای «همسود»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه روسیه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس «کرونا» به کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و جامعه همسود به طور رایگان دستگاه‌های آزمایشگاهی تشخیص ویروس جدید را تحویل داد.

در تاریخ 1 و 2 فوریه سال جاری سیستم‌های تست روسی برای تشخیص ویروس کرونا به ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و ازبکستان منتقل شد.

تحویل این سیستم و ابزارها به قرقیزستان و تاجیکستان نیز پیش بینی شده است.

تحویل سیستم‌های آزمایش ویروس جدید به کشورهای اورآسیا در چارچوب اقدامات خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه روسیه با حمایت دولت این کشور برای تقویت توانایی مقابله با بیماری‌های عفونی انجام می‌شود.

همکاری در زمینه مبارزه با بیمارهای همه گیر، از جمله تحویل رایگان دستگاه‌های مدرن تشخیص و پیشگیری از عفونت‌ها سهم بسزایی را در تامین بهداشت و اپیدمیولوژیک مردم و سلامت عمومی در فضای اوراسیا دارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول