اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افرادی را انتخاب کنید که مشکلات مردم را به حزب و گروه خاص ترجیح ندهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در انتخاب افراد دقت کنید، افرادی را انتخاب کنید که ولایت مدار و انقلابی باشند و دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد، مشکلات و گرفتاری‌های مردم را حزب و گروه خاص به ترجیح ندهند.

افرادی را انتخاب کنید که مشکلات مردم را به حزب و گروه خاص ترجیح ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در نشست بصیرت افزایی که در مسجد جامعه پوئینک قرچک برگزار شد، اظهار داشت: گرامی می‌داریم نام و یاد خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران که در راستای اقتدار و عزت این نظام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی گفت: در کشور عده‌ای خودفروخته و تحریک‌شده توسط شبکه‌های خارجی در فضای مجازی ادا می‌کنند که در کشور آزادی وجود ندارد، ولی این افراد هر صحبتی که دوست دارند انجام می‌دهند بعد می‌گویند آزادی بیان وجود ندارد، این افراد خفقان سیاسی دوران طاغوت را ندیدن که صحبت از آزادی بیان می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دشمن از بدو انقلاب هر کاری که می‌توانست انجام داد در کشور ۱۷ هزار شهید ترور داریم، چندین و چند بار برنامه‌ریزی کردن و در کشور اغتشاشات به راه انداختند، بصیرت مردم و رهبری نقشه‌های آن‌ها را خنثی کردند.

محمودی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا بانام خمینی (ره) شناخته‌شده است، همه انقلاب‌های دنیا از فکر و اندیشه‌های امام کپی‌برداری می‌کند و انقلاب اسلامی ایران را نمونه قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث اتحاد و انسجام مردم شد، حاج قاسم سلیمانی برای این انقلاب و نظام فداکاری‌های زیادی کرده و در قطار انقلاب جان خود را تقدیم نظام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: پرچم آمریکا نماد استکبارستیزی است، زمانی پرچم آمریکا در ایران آتش زده می‌شود ولی این پرچم در کل جهان اسلام و کشورهای آمریکای جنوبی و اروپا نیز آتش زده می‌شود.

محمودی بیان کرد: متأسفانه عده‌ای افراد خودفروخته و به قول خود روشن‌فکر از روی پرچم آمریکا رد نمی‌شوند متأسفیم برای این افراد که امام رهبری را ول کردند و به آغوش استکبار رفتند.

وی گفت: همان‌طور که گفتم مردم با تمام وجود از انقلاب دفاع کردند که نمونه بارز آن حضور پرشور خود در تشییع‌جنازه حاج قاسم سلیمانی است، نمونه دیگر در مقابل آشوبگران آبان ماه ایستادن و این قضیه را خاتمه دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: نظام و رهبری و مجریان انتخابات به انتخاب مردم احترام قائل هستند، در انتخاب افراد دقت کنید افرادی را انتخاب کنید که ولایت مدار و انقلاب را داشته باشند و دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد، مشکلات مردم را بر منافع حزب و گروه خاص ترجیح ندهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول