اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

گام‌به‌گام با ارسال خبر و تحلیل برای «فارس من»/ سردبیر خودت باش!

در فاز دوم «فارس من»، قرار است سهم شما از آن‌چه در فارس منتشر می‌شود، بسیار بیشتر از گذشته باشد. حالا نه فقط سوژه، که برای دریافت خبرها، یادداشت‌ها و تحلیل‌های شما هم آماده‌ایم.

گام‌به‌گام با ارسال خبر و تحلیل برای «فارس من»/ سردبیر خودت باش!

به گزارش خبرگزاری فارس؛ چطور می‌شود مشارکت مخاطبان در تولید محتوا را بیشتر کرد؟ پاسخ ما به این سوال، سامانه «فارس من» بود که در فاز دوم آن، قرار است سهم شما از آن‌چه در فارس منتشر می‌شود، بسیار بیشتر از گذشته باشد. حالا نه فقط سوژه، که برای دریافت خبرها، یادداشت‌ها و تحلیل‌های شما هم آماده‌ایم. و این یعنی از این به بعد شما علاوه بر سردبیری فارس، می‌توانید خبرنگار و تحلیل‌گر و یادداشت‌نویس رسانه‌ی خودتان باشید. چطور؟ عرض می‌کنیم.

 

بعد از فشردن دکمه‌ی «شروع کن» در صفحه اول فارس من، از این منو باید گزینه‌ی وسط یعنی «ارسال خبر و تحلیل» را انتخاب کنید.

در صفحه بعد، تیتر مطلبتان را باید مشخص کنید. تیتر، ویترین متن شماست. باید هم صریح باشد و هم طوری نوشته شود که مخاطب را جذب متن شما کند. تیتر خوب، می‌تواند یک متن ضعیف را پرمخاطب کند و برعکس، تیتر بد می‌تواند یک متن خوب را زمین بزند. پس در نوشتن تیتر، کوشا و دقیق باشید! نکات فنی مربوط به تیتر را هم در همین صفحه برایتان نوشتیم تا تیترهای حرفه‌ای بزنید.

بعد از تیتر، نوبت متن شماست. بدنه‌ی خبر یا تحلیلتان را باید همین‌جا بنویسید.  مهارت‌ها و ظرافت‌های نویسندگی را به کار بگیرید تا متن‌تان، پرمخاطب‌تر باشد. ارزش‌ها و عناصر خبری را هم فراموش نکنید تا متنی که می‌نویسید، استاندارد بشود. در کادر پایین صفحه، کمی درباره‌ی این عناصر و ارزش‌ها نوشتیم. 

هشتگ و لینک مرتبط را  فراموش نکنید که نمک کار است و کیفیت متن‌هایتان را بهتر می‌کند.

عکس و فیلم، هم خبر/تحلیل شما را جذاب‌تر می‌کند و هم اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطب می‌گذارد. پس عکس و فیلم را هم از خوانندگان مطالبتان دریغ نکنید و در مرحله سوم، با عکس و فیلم، متن‌تان را غنی کنید.

 

دست آخر و با کلیک روی «ثبت نهایی» خبر/تحلیل شما در سامانه «فارس من» ثبت می‌شود. 


متناسب با تعداد امضاهایی که برای محتوایتان جمع می‌کنید، جایگاه متن شما در صفحه خبرگزاری فارس هم رشد می‌کند. از صفحات داخلی به صفحه اصلی و حتی تیتر یک خبرگزاری. نه تعارف داریم و نه شوخی می‌کنیم؛ شما سردبیر فارس هستید و محتواهایی که برای ما ارسال می‌کنید، بالاترین اولویت را در خبرگزاری خواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر این گزارش را بخوانید.

 

انتهای پیام/ ع

                                               

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول