اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تونل‌های زیرزمینی پستی احداث می‌شوند+تصاویر

یک شرکت انگلیسی که طرح تونل‌های زیرزمینی مشابه هایپرلوپ را ارائه کرده بود، موفق شد برای احداث این تونل‌ها 1.5 میلیون پوند سرمایه جذب کند.

تونل‌های زیرزمینی پستی احداث می‌شوند+تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، شرکت انگلیسی «ماگوی» که چندی پیش، طرح احداث تونل‌های زیرزمینی مشابه هایپرلوپ را برای ارسال بسته‌های پستی ارائه کرده بود، موفق به پیشروی پروژه خود شده است. 

این شرکت برای اجرایی شدن پروژه خود ۱.۵ میلیون پوند سرمایه جذب کرده است؛ این پول به آنها امکان می‌دهد تیم خود را گسترش دهند و وارد مرحله آزمایشی شوند که یک مسیر آزمایش ۱.۲ مایل از لوله‌های مغناطیسی را شامل می‌شود.

Magway مستقر در ومبلی لندن، در سال ۲۰۱۷ توسط روپرت کروز، مهندس پروژه هایپرلوپ ایلان ماسک ، و فیل دیویس، کارشناس تجارت تاسیس شد.

به گفته شرکت ماگوی، ممکن است شبکه تونل‌های زیرزمینی این شرکت بتوانند پس از نصب کامل، طی یک سال، بیش از ۶۰۰ میلیون بسته را در لندن جا به جا کنند.

آنها امیدوارند که نخستین مسیر عملیاتی بین لندن، هرتفوردشایر و Milton Keynes را بسازند؛ به گفته این شرکت تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز  آزمایش نشان می‌دهد مردم، به ویژه نسل‌های جوان آماده هستند تا از مشاغل نوآورانه مانند ماگوی حمایت کنند تا شیوه‌های حمل و نقل موجود و منسوخ شده را تغییر دهند.

تیم شرکت ماگوی می‌گوید: شبکه تونل‌های آنها به خرده فروشان راهی سریع و ارزان برای جابجایی کالاها می‌دهد و می‌تواند تا تقریباً سه سال دیگر راه اندازی شود و کار کند.

مجموعه تونل‌های ماگوی، ۷۲ هزار واگن را در هر ساعت منتقل خواهند کرد که هر یک از آنها حامل چهار بسته هستند و در یک مسیر مغناطیسی با سرعت کمتر از ۶۴ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول