اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

پژوهشگاه فضایی ایران و نیروی هوایی ارتش تفاهم نامه همکاری امضاءکردند

پژوهشگاه فضایی ایران و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

پژوهشگاه فضایی ایران و نیروی هوایی ارتش تفاهم نامه همکاری امضاءکردند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، در راستای توسعه دستاوردهای حوزه فضایی و کاربردی کردن نتایج تحقیقات انجام شده، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین پژوهشگاه فضایی ایران و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

براساس این گزارش ، در ایام الله دهه مبارکه فجر، حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران به همراه هیات همراه، ضمن حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ملاقات با امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به بررسی زمینه‌های همکاری پژوهشگاه فضایی ایران با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

در این دیدار، صمیمی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نیروی هوایی ارتش از بدو انقلاب تاکنون، به تشریح توانمندی‌های پژوهشگاه فضایی ایران در حوزه فناوری‌های فضایی و سنجش از دور پرداخت و گزارشی از دستاوردهای حاصل شده را ارائه نمود.

در ادامه، امیر سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به رویکردهای جدید این نیرو در تعامل با پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، به تشریح توانمندی‌ها و نیازمندی‌های موجود پرداخته و نسبت به موفقیت آمیز بودن همکاری با پژوهشگاه فضایی ایران ابراز امیدواری کرد.

پس از آن، تفاهم نامه همکاری به امضای رئیس پژوهشگاه فضایی ایران و فرمانده نیروی هوایی ارتش رسید.

گفتنی است تمرکز اصلی این تفاهمنامه به هم‌افزایی در حوزه‌های هوایی و فضایی کشور، استفاده مشترک از سنجنده‌های موجود به منظور تصویر برداری‌های هوایی و برنامه‌ریزی برای توسعه فناوری‌های کاربردی مشترک است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول