اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امام و رهبری

ویژه‌برنامه بررسی بیانیه گام دوم با سخنرانی علی باقری برگزار می‌شود

نشست «تأملاتی در بیانیه گام دوم، از زمینه صدور تا راهکار تحقق» با سخنرانی علی باقری، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه در محل دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه بررسی بیانیه گام دوم با سخنرانی علی باقری برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و در آستانه سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب، به همت هسته مکتب امام خمینی رحمه‌الله‌علیه مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) و با همکاری موسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ستاد پیگیری گام دوم انقلاب نشست «تأملاتی در بیانیه گام دوم، از زمینه صدور تا راهکار تحقق» با سخنرانی علی باقری، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه در محل دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برگزار می‌شود.

در این نشست چهار بحث تخصصی پیرامون بیانیه گام دوم با عناوین: بررسی نقش جوان مؤمن انقلابی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مبتنی بر نظریه «خواص پیشبرنده»، تپش تشنه و رخ سیراب: روایتی از هم منزلی الگوی پیشرفت و بیانیه گام دوم، خیلی دور خیلی نزدیک: تأملی بر کارنامه انقلاب اسلامی در اقامه عدالت اجتماعی و واکاوی امید در منظومه فکری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی توسط مجتبی باباخانی، رضا پاینده، حسین سرابادانی تفرشی و محمد قائمی راد ارائه می‌شود.

همچنین در این نشست از ویژه‌نامه بیانیه گام دوم انقلاب نشریه تأملات رشد مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام رونمایی خواهد شد. این شماره از نشریه تأملات رشد، در قالب هفده نگاشت تخصصی در دو بخش «نگاه به مسیر طی شده در گام اول انقلاب» و «بررسی چشم‌اندازهای پیش روی ملت ایران در گام دوم»، به واکاوی بیانیه گام دوم پرداخته است.

نشست «تأملاتی در بیانیه گام دوم، از زمینه صدور تا راهکار تحقق»، چهارشنبه، ۱۶ بهمن‌ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۵ در مکان موسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول