اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

باید تشکل‌های دانشجویی فعال در دانشگاه آزاد تشکیل شوند

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ تشکل دانشجویی در واحدهای دانشگاه آزاد تهران افزود: بسیاری از واحد‌های تهران فاقد تشکل هستند و باید تلاش شود تا تشکل‌های دانشجویی فعال در دانشگاه آزاد تشکیل شود.

باید تشکل‌های دانشجویی فعال در دانشگاه آزاد تشکیل شوند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد قربانی مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه دانشگاه علوم تحقیقات با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی گفت: یک نفره نمی‌توان کاری کرد و  کار باید تشکیلاتی باشد تا نتیجه مناسب را بدهد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ تشکل دانشجویی در واحدهای دانشگاه آزاد تهران افزود: بسیاری از واحد‌های تهران فاقد تشکل هستند.

قربانی تصریح کرد: باید تلاش شود تا تشکل های دانشجویی فعال در دانشگاه آزاد تشکیل شود و بقیه دانشجویان را جذب کنند و دانشجویان با ورود به عرصه تشکل‌ها به صورت تشکیلاتی کار کنند.

* تشکل‌های دانشجویی و استادی برای روی کار آمدن مجلس کارآمد و انقلابی تلاش کنند

احمد حیدری معاون پارلمانی و امور اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی هم در این همایش با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس تاکید کرد: تشکل‌های دانشجویی و استادی باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی جهت ارتقا سطح مشارکت عمومی مردم و نیز روی کار آمدن مجلس کارآمد و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی و در شان مردم متدین و انقلابی ایران، تلاش کنند.

حیدری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی و اداره سیاسی تشکل های اسلامی خود را موظف و مکلف به حمایت از تشکل‌های استادی و دانشجویی می داند.

معاون پارلمانی و امور مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد در عمل هم از جریان دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی حمایت کرده و در آینده هم بیشتر از گذشته حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: کار تشکیلاتی، ضروری ترین فعالیت در شبکه سازی و اثربخشی هم در محیط دانشگاهی و هم محیط برون دانشگاهی است. کانون تحول دانشگاه در حوزه های گوناگون، معطوف به فعالیت تشکیلاتی است.

احمدی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی روشمند و موثر در انتخاب آگاهانه نامزد اصلح و با محوریت تشکل‌های دانشگاهی، هم سطح مشارکت را افزایش داد و هم مجلس انقلابی و کارامد، تشکیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول