اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می‌شود

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می‌شود.

روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که از سال ۹۳ کار خود را با هدف بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های فناوری راهبردی آغاز کرده است، توانسته با گذشت ۶ سال، تعداد اعضای باشگاه مشتریان خود را به بیش از ۶۷ هزار عضو برساند. به گونه‌ای که مدیر این شبکه می‌گوید: روزانه ۳۰۰ عضو جدید به این باشگاه افزوده می‌شود.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاوه ‌بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد. بخش‌های آزمایشگاهی وابسته به انواع مؤسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز تحقیقاتی و مواردی از این دست، می‌توانند در این شبکه عضو شده، فعالیت کنند.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با بیان اینکه در حال حاضر این شبکه در ۳۱ استان و ۶۷ شهر حدود ۵۵۰ مجموعه آزمایشگاه را به عنوان عضو قطعی یا آزمایشی دارد، گفت: بیش از ۶۷ هزار شخص و شرکت در این باشگاه عضو هستند و به طور میانگین هر روز ۳۰۰ عضو جدید به باشگاه مشتریان این شبکه افزوده می‌شود که با افزایش این مشتریان، خدمات بیشتر و متنوعی را نیز ارائه خواهیم داد.

بنا به گفته اسدی‌فرد، بیش از ۵ هزار آزمایشگاه با بیش از ۱۳ هزار تجهیز آزمایشگاهی، خدماتشان در این شبکه را به اشتراک می‌گذارند.

وی افزود: سالانه به طور میانگین آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با رشد عملکردی در حدود ۴۰ درصد روبه رو هستند و شبکه در بعضی شاخص‌ها مانند رضایت مشتریان و بهبود عملکرد، روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

اسدی فرد گفت: بیشتر آزمایشگاه‌های عضو این شبکه در بررسی رضایت مشتریان، امتیاز بالای ۷۰ درصد را دریافت کردند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول