اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

احتمال اعطای نشان ویژه به آسیب‌دیدگان مغزی عین‌الاسد!

بر اساس برخی گزارش‌ها احتمال دارد به آسیب‌دیدگان حمله موشکی ایران به عین‌الاسد نشانی اعطا شود که به مجروحین جنگی و بازماندگان کشته‌شدگان نظامی آمریکا اعطا می‌شود.

احتمال اعطای نشان ویژه به آسیب‌دیدگان مغزی عین‌الاسد!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی‌که پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) تاکنون در چند نوبت آمار تلفات ناشی از سیلی موشکی ایران را افزایش داده، اینک اعلام کرده که قصد دارد با تایید مراجع مربوطه، به نیروهای صدمه دیده خود نشان ویژه اعطا کند.

به نوشته وبگاه «میلیتری نیوز» یکی از سخنگویان پنتاگون روز دوشنبه در یک نشست مطبوعاتی  گفت که ده‌ها نظامی آسیب مغزی دیده (TBI) ناشی از حملات موشکی اخیر ایران به پایگاه هوایی «عین الاسد» در عراق واجد شرایط دریافت نشان «پرپل هارت» هستند، اما بخش‌ نظامی مربوطه باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

«جاناتان هافمن» از سخنگویان پنتاگون در نشست خبری روز دوشبه گفت که ده‌ها نظامی واجد شرایط دریافت نشان پرپل هارت هستند که به مجروحان یا کشته شدگان جنگ اهدا می‌شود.

 

 

 سخنگوی پنتاگون در این نشست مطبوعاتی به معیارهای مورد نیاز برای دریافت این نشان افتخار اشاره کرد و گفت تشخیص پزشک و ترک خدمت دستکم 2 روزه ناشی از مصدومیت از جمله شرایط دریافت نشان پرپل هارت است.

به نوشته این وبگاه، بسیاری از مصدومان پایگاه عین الاسد برای مداوا به «لندشتول» درآلمان انتقال داده شده‌اند.

سخنگوی پنتاگون در بخش دیگر سخنان خود مدعی شدکه 60 درصد آسیب دیگان حمله موشکی ایران به پست‌های خود بازگشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول