اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فنونی‌زاده: پرسپولیسی‌ها شش دانگ مراقب غفوری باشند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید شش دانگ مراقب وریا غفوری و نفوذهایش باشند.

فنونی‌زاده: پرسپولیسی‌ها شش دانگ مراقب غفوری باشند

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دربی نود و یک که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این بازی به هیچ عنوان به جایگاه دو تیم در جدول ربطی ندارد البته ما صدرنشین مسابقات هستیم اما استقلال هم تیم آماده‌ای است و نوید یک بازی خوب را می‌دهد.

وی افزود: کالدرون از پرسپولیس جدا شد اما با حضور یحیی گل‌محمدی همان روند روبه رشد پرسپولیس ادامه پیدا کرد و بردهای خوبی به دست آوردیم.

فنونی‌زاده با اشاره به غیبت دیاباته و شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: غیبت دیاباته به سود پرسپولیس است. این بازیکن در کنار مهدی قائدی زوج خطرناکی را تشکیل داده‌اند. البته ارسلان مطهری بازیکن با کیفیتی است ولی به اندازه شیخ دیاباته در استقلال حضور نداشته و با این تیم هماهنگ نشده است. خلیل‌زاده هم در دربی غایب است اما حسین کنعانی‌زادگان جایگزین خوب و مطمئنی برای او است.

وی با اشاره به روش بازی استقلال عنوان کرد: استقلال با سیستم 3-5-2 بازی می‌کنم که همان سیستم استراماچونی است. در این روش پرسپولیسی‌ها باید شش دانگ حواس‌شان به غفوری و نفوذهای او از سمت راست باشند زیرا تقریباً تمام حملات استقلال را غفوری از جناح راست طراحی می‌کند وحید امیری یا مهدی ترابی باید حواس‌شان به این بازیکن باشد امیری بهتر می‌تواند غفوری را کنترل کند زیرا خودش هم بازیکن با کیفیتی است و باعث می‌شود که غفوری کمتر نفوذ کند.

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بیژن حیدری داور مسابقه گفت: حیدری داور خوبی است اما امیدوارم با سوت‌های زیاد بازی را از سرعت و هیجان نیندازند و اگر در نیمه اول بازی به سمت خشونت می‌رفت با دادن کارت‌های زرد بازی را مدیریت کند.

وی در مورد نتیجه مسابقه گفت: پیش‌بینی می‌کنم پرسپولیس 2 بر یک پیروز مسابقه شود.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول