اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شهریاری: از بعضی کلیپ‌های مجلس در فضای مجازی احساس شرم می‌کنم

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با بیان اینکه از کلیپ‌هایی که از مجلس در فضای مجازی پخش می‌شود احساس شرم می کنم، گفت: مردم کسانی را به مجلس بفرستند که شأن نمایندگی داشته باشند نه اینکه حریص و طماع باشند و دست‌اندازی به بیت‌المال در اولویت کارشان باشد.

شهریاری: از بعضی کلیپ‌های مجلس در فضای مجازی احساس شرم می‌کنم

سیدکمال‌الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: با توجه به شرایطی که امروز در آن قرار داریم اهمیت حضور مردم در انتخابات بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی افزود: با فشارهایی که آمریکا و متحدان اروپایی و مزدورانش در منطقه به کشور ما وارد می‌کنند تا مردم ما را از انقلاب و نظام و پیگیری آرمان‌ها مأیوس کنند و ما باید به آنها نشان دهیم که ما از انقلاب و ارزش‌های انقلاب، نظام و آرمان‌های امام دست برنمی‌داریم و لازمه این کار این است که هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 2 اسفند حضور پیدا کنیم و با این حضور نشان دهیم که این فشارها نمی‌تواند بر اراده مردم اثر بگذارد و هرچه این فشارها بیشتر شود همبستگی و وحدت مردم نیز بیشتر می‌شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان دهنده حضور مردم در صحنه برای مقابله با فشارها و تحریم‌های ظالمانه است که مردم علی‌رغم این فشارها همچنان به نظام‌شان و سرنوشت‌شان اهمیت می‌دهند و به دنبال این هستند که مجلسی را قوی‌تر از گذشته در مقابل فشارها و تحریم‌های آمریکا شکل دهند.

شهریاری خاطرنشان کرد:‌وجه دیگر انتخابات مجلس انتخاب 290 نفر نماینده است که این 290 نفر باید یکی از قوای حکومت‌مان را تشکیل دهند و این قوه به فرموده امام قرار است در رأس امور و همچنین عصار فضائل ملت باشد. بنابراین مردم باید پرشور در انتخابات شرکت کنند باید این شرکت حضوری آگاهانه و هوشمندانه باشد و فقط برای نشان دادن حضورشان نباید در پای صندوق رأی حاضر شوند بلکه از بین کاندیداهای متعددی که ثبت‌نام کرده‌اند باید به دقت به ارزیابی کاندیداهای بپردازند و خوش‌نامی و سوابق آنها و تخصص، تعهد و تجربه‌شان و شخصیت‌شان را در زمان رأی دادن مدنظر قرار دهند.

وی افزود: کلیپ‌هایی که در فضای مجازی در تمسخر مجلس تهیه شده و پخش می‌‌شود من با نگاه کردن این کلیپ‌ها احساس شرم می‌کنم که چرا بعضی از  نمایندگان شخصیت نمایندگی را ندارند و آن را رعایت نمی‌کنند. 

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: جدا از تجربه و تخصص و... نماینده باید شخصیت نمایندگی را داشته باشد. باید گفتار و رفتار و کردارش نشان‌دهنده یک شخصیت فاخر باشد. مردم حواس‌شان باشد تا یک مشت آدم‌هایی که بعد از رسیدن به مجلس احساس یک ولنگاری و احساس باز بودن برای دست‌اندازی به ارزش‌ها و بیت‌المال را در رأس کار خود قرار می‌دهند به مجلس نفرستند. بلکه باید کسانی را راهی مجلس کنند که متعهد و توانمند، سالم و دلسوز باشند.

شهریاری در پایان گفت:‌ مردم باید کسانی را به مجلس یازدهم بفرستند که گرسنه و طماع و حریص نباشند بلکه ادیب، فاخر و با شخصیت باشند و اگر با انتخاب صحیح خود اینگونه افراد را به مجلس بفرستیم آن وقت یک مجلس قدرتمند و مجلسی که باعث عزت و آبروی نظام‌مان باشد و در خور و شأن ملت باشد شکل خواهد گرفت. این مجلسی که متأسفانه ما در این دوره‌های اخیر می‌بینیم مجلسی نیست که بتوانیم به آن امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول