اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

امین‌زاده:‌ پارلمان آینده، مجلس کارآمدی باشد نه کارآموزی/ دود تعارض منافع قوا به چشم مردم می‌رود

نماینده ادوار مجلس با تأکید براینکه پارلمان آینده باید مجلس کارآمدی باشد نه کارآموزی تأکید کرد:‌ دود تعارض منافع قوا به چشم مردم می‌رود.

امین‌زاده:‌ پارلمان آینده، مجلس کارآمدی باشد نه کارآموزی/ دود تعارض منافع قوا به چشم مردم می‌رود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، الهام امین‌زاده نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در نشست جبهه جهادگران ایران اسلامی با موضوع نقش تفکر جهادی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: متأسفانه اراده لازم در بخش‌های زیادی از آسیا برای تصمیم‌گیری مستقل وجود ندارد زیرا آنها تحت تأثیر آمریکا بوده و به جهان غرب وابسته هستند.

وی افزود: دود تعارض منافع بین قوا به چشم مردم می‌رود لذا باید معاونت‌های حقوقی در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌در روزگاری آمریکایی‌ها احکام متعددی علیه جمهوری اسلامی ایران در دادگاه‌های خود صادر کرده بودند و بنا داشتند 51 میلیارد دلار از اموال و دارایی‌های ملت ایران که شامل درآمدهای نفتی می‌شد را توقیف کنند اما برای ممانعت از این کار برنامه‌ریزی ویژه‌ای کردیم.

امین‌زاده درباره این برنامه‌ریزی‌ها خاطرنشان کرد: خانواده مصدومین شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی، 200 ایرانی شهید شده توسط گروهک‌های تروریستی در شرق کشور، شهدای اتوبوس طبس و غواصان شهیدی که آمریکایی‌ها محل آنها را به عراقی‌ها اعلام کرده بودند را هدایت کردیم تا علیه آمریکایی‌ها شکایت کنند و در مجموع توانستیم حکم خسارات 81 میلیارد دلاری علیه آمریکا را صادر کنیم که از رقم حکم دادگاه‌های آمریکا بیشتر شد.

وی افزود: باید برای بهسازی منطقه 12 تهران و محله هرندی و مولوی اقدامات عاجلی صورت گیرد چرا که تعدادی از اتباع خارجی به ویژه اتباع سریلانکا اسکان داشته و وضعیت آنجا را به هم زده‌اند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پارلمان آینده باید مجلس کارآمدی باشد نه مجلس کارآموزی.

*تفکر جهادی یعنی تقدم منافع مردم به منافع گروهی، جناحی و حزبی

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در این نشست گفت: هرجا تفکر جهادی در انقلاب اسلامی وجود داشته وم مردم آن را پیگیری کرده‌اند پیروزی حاصل شده و هرجا این تفکر به حاشیه رفته شکسته خورده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه تفکر جهادی یعنی تقدم منافع ملت و مردم به منافع گروهی، جریانی و حزبی افزود: هر بحران و مشکلی در کشور ایجاد شده مردم و مسئولین با پیروی از تفکر جهادی به میدان آمده و موانع را یک به یک از سر راه ملت بزرگ ایران برداشته‌اند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: در این جبهه حقوق‌بگیر نجومی وجود ندارد و قرار است در مجلس یازدهم فراکسیون جهادگران تشکیل شود.

عزیزی اظهار داشت: مالیات بر خانه‌های خالی و ارائه تسهیلات خاص به ژن‌های خوب مردم را ناراحت کرده است. 

وی تصریح کرد: معیشت، اشتغال و مسکن از اولویت‌های اصلی مجلس یازدهم است که با تفکر جهادی می‌توانیم موجب افزایش ازدواج و تشکیل خانواده و چرخش تولید و افزایش کار در کشور شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول