اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راهبرد مقاومت و راه سردار سلیمانی قوام و دوام دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حیات و شهادت سرادر سلیمانی منشاء برکات عظیم در دنیای اسلام بود و راه و مسیر ایشان با فرماندهی سردار قاآنی با قدرت ادامه دارد.

راهبرد مقاومت و راه سردار سلیمانی قوام و دوام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم در یادواره شهدای شهر ممقان با بیان اینکه به برکت خون شهدا جامعه بین الملل به حقوق ملت ایران احترام قائل است، اظهار داشت: هرچند برخی ها در صدد القای افزایش ریزش ها در نسل جدید انقلاب هستند اما رویش های همین انقلاب جبهه مقاومت را مدیریت می کند و خون پاکشان امنیت در به ملت ایران هدیه داده است.

امام جمعه تبریز افزود: رویش های انقلاب تشییع ۲۵ میلیون نفری سردار سلیمانی را رقم زد که همه دشمنان و حتی دوستان نظام اسلامی را متحّیر کرد.

وی ادامه داد: مردم متحد زیر تابوت سردار سلیمانی پایبندی به آرمان های امام و شهدا و اهداف رهبر معظم انقلاب را به منصه ظهور رساندند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حیات و شهادت سرادر سلیمانی منشاء برکات عظیم در دنیای اسلام بود و راه و مسیر ایشان با فرماندهی سردار قاآنی با قدرت ادامه دارد.

آل هاشم در ادامه با تاکید بر اینکه ملت ایران و خانواده های معظم شهدا اجازه نمی دهند خون پاک فرزندانشان پایمال شود گفت: توطئه جدید دشمن کاهش میزان مشارکت سیاسی مردم در انتخابات است اما ملت ایران در این صحنه هم دشمنان نظام را ناکام می گذارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبیین ویژگی های نماینده تراز انقلاب گفت: باید افرادی رو به بهارستان بفرستیم که تخصص و تدین داشته باشند و به منافع ملی و خون شهدا پایبند باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به شرایط حساس کنونی راهپیمایی ۲۲ بهمن را هم بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : شکوه حضور مردم در جشن انقلاب دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول