اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

توصیه مشاور سنجش به داوطلبان کنکور ارشد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 که تا امروز برای شرکت در این آزمون ثبت نام نکرده اند، سریع تر برای طی مراحل ثبت نام اقدام کنند.

توصیه مشاور سنجش به داوطلبان کنکور ارشد

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در مهلت اولیه در آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفت که 

۴۸۱ هزار و ۷۷ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده بودند، سازمان سنجش آموزش کشور به منظور کمک به آن دسته از داوطلبانی که در آذرماه موفق به ثبت نام نشدند مهلت دیگری را برای ثبت نام از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه فراهم کرده است که ساعت ۲۴ امروز آخرین مهلت ثبت نام در مهلت مجدد است.

وی افزود: تا صبح امروز تعداد 40 هزار و 185 نفر در مهلت مجدد برای ثبت نام اقدام کرده اند و به داوطلبانی که تاکنون ثبت نام خود را انجام نداده اند توصیه می کنیم سریع تر ثبت نام کنند.

به گفته توکلی، داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده اند نیز می توانند تا پایان ساعت امروز ۱۶ بهمن ماه برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود با توجه به اصلاحات اعلام شده، اقدام کنند.

به گزارش فارس، براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برگزار می شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول