اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اغلب دانشجویان پیام نور از قشر محروم یا متوسط جامعه هستند

رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت:‌اغلب دانشجویان پیام نور از قشر محروم یا متوسط جامعه هستند و از این رو رایزنی‌های زیادی برای اعطای تسهیلات دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه انجام شده و تسهیلات دریافتی افزایش یافته است.

اغلب دانشجویان پیام نور از قشر محروم یا متوسط جامعه هستند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام‌نور در شصت و پنجمین نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این دانشگاه ۴۵۰ هزار دانشجو دارد.

به گفته وی، از میان تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور ۶ هزار دانشجو، دانشجوی بین‌المللی و ۱۲ هزار دانشجو شاهد و ایثارگر هستند.

به گفته وی، ۹۸۵ انجمن علمی فعال در این دانشگاه وجود دارد و ۲۸۰ مخترع با زمینه‌های مختلف فعالیت در این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

به گفته زمانی، ۱۶۵۰ کانون فرهنگی ـ هنری و ۲۹۵ کانون هلا‌ل‌احمر دانشجویی در دو سال گذشته در این دانشگاه فعالیت داشته‌اند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور از فعالیت ۲۱۰ مرکز مشاوره دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراکز مشاوره علاوه بر دانشجویان به افراد عادی هم مشاوره ارائه می‌دهند.

به گفته زمانی، ۱۲۵ سوله ورزشی فعال در این دانشگاه وجود دارد و ۵ سوله هم در حال تکمیل است.

زمانی خاطرنشان کرد: اغلب دانشجویان دانشگاه پیام نور از قشر محروم و متوسط جامعه هستند و با هماهنگی صندوق رفاه دانشجویان میزان وام‌های دریافتی دانشجویان را افزایش داده‌ایم.

به گفته وی در حال حاضر بنیاد علوی و بانک‌های متعددی به دانشجویان دانشگاه پیام نور تسهیلات اعطا می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول