اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شرکت وردلاین برند فرانسوی اینجنیکو را خرید

شرکت Worldline در تاریخ 1398/11/14 (3Feb 2020)، شرکت فرانسوی Ingenico به عنوان یکی از غول‌های صنعت پرداخت اروپا و دنیا را به مبلغ 7.8 میلیارد یورو خرید تا بتواند به یکی از چهار شرکت برتر صنعت پرداخت در جهان تبدیل شود و گوی سبقت را از رقبایی نظیر شرکت‌های VISAو Master Card برباید.

شرکت وردلاین برند فرانسوی اینجنیکو را خرید

به گزارش رویترز، شرکت  Worldline  که خود از شرکت فرانسوی ، فناوری اطلاعات آتوس (ATOS.PA)  متولد شده است در راستای تلاش برای ایجاد سهم خود از معاملات دیجیتال و پرداخت الکترونیک در بازارهای آتی دست به این اقدام زده است. لازم به ذکر است که این شرکت در سال میلادی گذشته نیز موجی از ادغام و جمع آوری شرکت‌ها را در بین رقبای ایالات متحده انجام داده است.

  ژیل گراپینت ، رئیس اجرایی Worldline ، به خبرنگاران گفت: "ما احتمالاً شاهد تحکیم و ثبات بیشتر خواهیم بود"، و تصاحب و مالکیت شرکت  Ingenico ارزش سهام ضمنی 7.8 میلیارد یورو را به شرکت ما اعطا می کند و بلافاصله درآمد جهانی ما را به ازای هر سهم افزایش می‌دهد، بر اساس پیش‌بینی ما تا سال 2024 ، این رقم به ارزش تقریبی 250 میلیون یورو خواهد رسید.

منبع : ویرلن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول