اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سردار فدا: خون شهید سلیمانی سبب وحدت ملی شد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: برکت خون شهید سلیمانی سبب وحدت و انسجام ملی شد، کاری که رسانه باید انجام می‌داد.

سردار فدا: خون شهید سلیمانی سبب وحدت ملی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر اظهار داشت: در رسانه عمل به تکلیف حسن است، شهدای پیش از پیروزی انقلاب این کار را انجام دادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان افزود: رسانه ما ظرفیت دارد در راستای صداقت و درستی مردم را اغنا کند، حرکت در این مسیر سخت است و برخی اتفاقاتی که در کشور می‌افتد به این دلیل است که این نکته رعایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: عظمت انقلاب اینقدر زیاد بوده که نتوانستیم ارزش‌ها و دستاور‌های آن را کامل بشناسیم و به دیگران انتقال دهیم تا جوانان با دستاور‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند؛ منکر مشکلات و گرانی و سختی برای مردم جامعه نیستم اما قبل از انقلاب این مشکلات بیشتر وجود داشت.

سردار فدا با بیان این‌که ۸۲ میلیون جمعیت داریم، فروش نفت بسیار کم شده است اما در ابعاد مختلف به پیشرفت‌های زیادی رسیده‌ایم، گفت: صداقت در رسانه است که می‌تواند شهادت و اسوه بودن شهید قاسم سلیمانی را در نگاه منطقه و جوانان خوب تبیین کند؛ شهید سلیمانی کاری کرد که در قلب اروپا برای این شهید بزرگداشت گرفتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با اشاره به این‌که مؤمن و انقلابی بودن شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود، بیان داشت: وی با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همراه بود و در 41 سال انقلاب ثابت و استوار باقی ماند؛ شهادت قاسم سلیمانی پیامد‌های زیادی دارد که بر عهده ماست تا آن‌ها نشر و گسترش دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: برکت خون شهید سلیمانی سبب وحدت و انسجام ملی شد، کاری که رسانه باید انجام می‌داد و مردم را اغنا می‌کردند و نکردند را شهادت سردار سلیمانی انجام داد، شهادت سردار سلیمانی وحدت ملت ایران و عراق را نیز به دنبال داشت، همچنین این شهادت سبب ایجاد رویش‌های جدید در منطقه شد.

سردار فدا همچنین خاطر‌نشان کرد: در 71 سال گذشته هیچ ارتشی جرئت حمله به آمریکا را نداشت، اما ایران با عزت و اقتدای مراکز استقرار آمریکا در عین‌الاسد را مورد حمله قرار داد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در پایان گفت: 22 بهمن و انتخابات مجلس صحنه‌های آزمایش است و باید بتوانیم با حضور مناسب در این دو رویداد پیش رو بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار وارد کنیم.

انتهای پیام/63090/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول