اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در اردکان / عملیات احداث 10 مدرسه خیری به‌زودی در اردکان آغاز می‌شود

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، سومین جشنواره تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه‌ساز در اردکان برگزار شد.

جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در اردکان / عملیات احداث 10 مدرسه خیری به‌زودی در اردکان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، سومین جشنواره تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه‌ساز استان دارالعباده یزد با تجلیل از خیر گران‌قدر حاج احمدعلی کارگر در دبیرستان شهید رجایی اردکان برگزار شد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در این مراسم با اشاره به برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز به‌صورت مدرسه محور، گفت: این جشنواره در ایام‌الله دهه فجر با حضور خیرین محترم در بیش از 450 مدرسه خیری در استان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه پیشینه فعالیت خیرین مدرسه‌ساز استان به 60 سال پیش بازمی‌گردد، اظهار داشت: نخستین مدرسه خیر ساز استان یزد، 60 سال قبل در شهرستان اردکان احداث‌شده است.

مهدی رخسار پور اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار خیر مدرسه‌ساز در استان یزد در امر مدرسه‌سازی فعالیت می‌کنند و هم‌اکنون در استان یزد بیش از 70 مدرسه خیری و مشارکتی در حال احداث است.

وی در پایان با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اردکان، گفت: مقرر گردیده است که تا پایان سال، عملیات اجرایی ساخت بیش از 10 آموزشگاه خیری در شهرستان اردکان آغاز شود.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول