اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای کادرسازی

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: باید تا می‌توانیم جوانان و نوجوانان را در پایگاه‌های بسیج گرد هم آوریم و از ظرفیت پایگاه‌ها برای کادرسازی استفاده کنیم.

لزوم استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای کادرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حسن اسلامی‌راد ظهر امروز به مناسبت دهه فجر در دیدار با سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های دشمن در جهت ایجاد تفرقه و مشکلات در ایران اسلامی، مردم همواره در صحنه حضور دارند، پای کار هستند و از انقلاب شکوهمند اسلامی حمایت می‌کنند و پاسدار خون شهدا هستند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش آقا امام زمان (عج) برسد.

وی اضافه کرد: در این عرصه هرچه تلاش کنیم کم است؛ چراکه شهدا از هرچه داشتند گذشتند؛ چه کسانی که در زمان انقلاب در صحنه حضور یافتند و با دشمنان جنگیدند و چه کسانی که برای تداوم این انقلاب رفتند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با اشاره به اینکه نسل جدید ما باید بدانند که شهدا چه کرده‌اند، گفت: باید ازخودگذشتگی و ایثار شهدا و آنچه انجام داده‌اند را به زبان نسل امروز بیان کنیم؛ چون جنگ امروز، جنگ فرهنگی است.

اسلامی‌راد بیان کرد: اگر فرهنگ و مبانی دینی ما درست باشد، جنگ اقتصادی را به خوبی می‌توانیم پیش ببریم و در حال حاضر با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، یکی از معضلات و مشکلات ما تجمل‌گرایی است که در خانواده‌های ما وجود دارد و در نتیجه نارضایتی‌هایی را ایجاد می‌کند و اگر سیره انبیا را در زندگی خود پیاده کنیم، زندگی‌های بهتر و با سطح رضایتمندی بالاتری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر نباید دولتی باشد، اذعان داشت: مردم باید متولی برگزاری جشن‌های انقلاب باشند و آن را برگزار کنند و نباید اجازه داد که گرامیداشت این‌گونه ایام‌الله‌ها دولتی شود و اگر چنین شود از ارزش‌های واقعی آن کاسته می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه راه انقلاب راهی است که امام ترسیم کرده و حضرت آقا بر آن تأکید دارند و ما باید این راه را ادامه دهیم، گفت: کسانی که در طول هشت سال دفاع مقدس به میدان جنگ رفتند و حماسه آفریدند فرزندان انقلاب بودند و البته در حال حاضر نیز افرادی از همان جنس داریم.

اسلامی‌راد تصریح کرد: زمانی که موضوع مدافعان حرم مطرح شد، جوانان مشتاقانه طالب حضور در سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) شدند و حال نیز اگر انقلاب نیاز داشته باشد، جوانان پای کار هستند و خوش خواهند درخشید.

وی عنوان کرد: در این خصوص نقش پایگاه‌های بسیج را نمی‌توان نادیده گرفت؛ چراکه اگر چراغ پایگاه‌های بسیج روشن باشد، کسانی که راه خود را گم کرده‌اند، می‌توانند راه خود را پیدا کنند و از طرفی فعالیت پایگاه‌های بسیج در حوزه امنیت نیز بسیار کارساز خواهد بود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: حضور در پایگاه بسیج سن و سال نمی‌شناسد و هر گروهی با هر سنی می‌تواند در آن حضور یابد و در کنار آن نقش حلقه‌های صالحین را در ایجاد روشنگری و انتقال مطالب مفید و مؤثر نیز، نمی‌توان نادیده گرفت و باید تا می‌توانیم جوانان و نوجوانان را در پایگاه‌های بسیج جمع کنیم؛ زیرا آن‌ها هستند که نیرو سازند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول