اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ادامه اعتصاب بازیکنان پارس‌جنوبی/ جلسه کادرفنی با مسؤولان استانی

بازیکنان تیم پارس جنوبی جم امروز هم از برگزاری تمرینات خودداری کردند.

ادامه اعتصاب بازیکنان پارس‌جنوبی/ جلسه کادرفنی با مسؤولان استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، بر اساس گفته‌های برخی از مسؤولان باشگاه پارس جنوبی کمک ۱۰ میلیاردی وزارت نفت که قرار بوده در این هفته به حساب باشگاه جمی واریز شود، با عدم همکاری برخی از نهادهای ذیربط در استان بوشهر مواجه شده به طوریکه سرپرست این تیم از این عدم همکاری با عنوان "سنگ‌اندازی" از داخل استان نام برد.

به این ترتیب باشگاه پارس جنوبی که امید داشت با واریز این کمک مالی بتواند مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کند، بن‌بست دیگری را در راه حل مشکلات مالی دید و این اتفاق باعث استعفای مراد مرادی مدیرعامل باشگاه و همچنین ایوب چراغی سرپرست تیم شد.

پس از این اتفاقات، بازیکنان تیم پارس جنوبی جم در اعتراض به بی‌توجهی به مشکلات مالی تیم از حضور در تمرینات تیم خودداری کردند و روز گذشته با تعطیل کردن تمرینات به نوعی صدای اعتصاب خودشان را به گوش مسؤولان رساندند.

بازیکنان تیم پارس جنوبی که طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ باید روز جمعه به مصاف سایپا بروند، علاوه بر انتشار یک بیانیه امروز نیز تمرینات را تعطیل کردند تا اعتصاب‌شان را ادامه داده باشند.

با پیگیری‌های خبرنگار ورزشی فارس مشخص شد باتوجه به استعفای مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم و همچنین عدم حضور برخی از مدیران باشگاه پارس جنوبی، کادر فنی تیم دست به کار شده تا برای حل مشکلات تیم قدمی بردارد، به همین خاطر آن‌ها قرار است طی امروز و فردا جلساتی را با مسؤولین استان بوشهر برگزار کنند و برای رفع موانع موجود به گفت‌وگو و مذاکره بپردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول